Impactul practicilor de neuromanagement asupra cresterii performantelor organizatiilor din Romania - Alina- Mirela Teacu Parincu

Cod intern: xsales_185094071
Vizualizari: 17 / Achizitii: 14
Pret:   87.0 RON

Acest produs este publicat in categoria Librarie la data de 12-04-2024: 02:04 si vandut de Libris. Vanzatorul isi asuma corectitudinea datelor publicate. ( alege finantarea potrivita )

  • Produs cu garantie

  • Livrare direct din stocul fizic al Libris

  • Retur gratuit minim 14 zile de la data achizitiei

Romania are nevoie de un ecosistem antreprenorial puternic si competitiv pentru a putea prospera, iar pentru consolidarea acestuia sunt necesare strategii coerente si reforme semnificative, care sa faciliteze fructificarea oportunitatilor, sa elimine gradual lacunele existente si sa atenueze deficientele structurale ale sectorului de afaceri. Desi Romania nu fructifica suficient toate oportunitatile generate de dinamica antreprenoriala si revolutia digitala, pe fondul lipsei de informare si educatie in acest domeniu, se contureaza permanent premisele aparitiei unor noi strategii, abordari, discipline, metodologii si tehnologii care stimuleaza organizatiile sa identifice noi parghii prin care sa isi reinventeze activitatea, prin adoptarea unor strategii si instrumente inovative, care sa reduca amploarea decalajului intre cunostintele si parghiile disponibile si implementarea acestora in cadrul organizational. Neuromanagementul reprezinta o noua viziune ce poate sprijini progresul si cresterea performantei, care faciliteaza accesul la noi perspective, cunostinte si instrumente, ce se materializeaza prin observarea si analizarea proceselor neuronale, care pot descifra modul in care oamenii gandesc, se comporta si iau decizii, generand perspective inovative de abordare a naturii umane, prin tranzitia de la rational, la o perioada in care conexiunile emotionale si valorificarea emotiilor contureaza scenariul pentru obtinerea unor performante superioare. Intensificarea fara precedent a contextului global, impune necesitatea unui management vizionar, reformarea modului in care iau decizii, crearea de noi metode si mijloace eficiente de actiune, a unei culturi organizationale in care omul si emotiile acestuia sunt in plan principal.
Nota clientilor