Mediamorfoze VIII. Deontologia jurnalistica in era digitalizarii - Catalin Negoita

Cod intern: xsales_37818133
Vizualizari: 30 / Achizitii: 15
Pret:   47.0 RON

Acest produs este publicat in categoria Librarie la data de 10-11-2023: 09:11 si vandut de Libris. Vanzatorul isi asuma corectitudinea datelor publicate. ( alege finantarea potrivita )

  • Produs cu garantie

  • Livrare direct din stocul fizic al Libris

  • Retur gratuit minim 14 zile de la data achizitiei

Cum si de ce s-au produs astfel de schimbari radicale in felul de a face presa, in Romania? Care sunt resorturile ascunse care i-au determinat pe multi jurnalisti sa abandoneze profesia pe care o iubeau? Ce i-a facut pe altii sa se conformeze? Unde au disparut reporterii? Mai exista deplasari pe teren, acolo unde se petrece ceva, demn a fi relatat publicului? De ce au aparut jurnalismul de fotoliu si cel de birou? Ce facem cu documentarea? Mai exista drept la replica? Unde au pierit jurnalistii buni cunoscatori ai limbii romane? De ce nu mai au, jurnalistii de astazi, cultura generala? De ce s-a „viralizat” fenomenul copy-paste, care face ca o stire sa sune la fel, oriunde ai citi-o? Cati jurnalisti au lecturat, macar de curiozitate, Codul Deontologic? Si ce au inteles, dupa citirea acestuia? Cand a inceput tabloidizarea presei romanesti si care au fost urmarile? Care este rolul Internetului, al retelelor de interactiune sociala, in deturnarea atentiei publicului de la temele esentiale ale societatii, catre divertismentul facil, cancan si lansarea falselor vedete, cu povesti dubioase? Dar, mai ales, ce e de facut, pentru asanarea acestui domeniu, cunoscut, candva, drept cainele de paza al democratiei? -Catalin Negoita
Nota clientilor