Moda, ca industrie creativa sau ca abordare culturala a curentelor sociale, va ramane unul dintre cele mai atractive si fascinante domenii. Aceasta fascinatie ne indeamna sa descoperim care sunt mecanismele din spatele iluziilor si conexiunile pe care moda le dezvolta cu atat de multe alte domenii. Tocmai acest lucru il reusesc autorii volumului Moda, Publicitate, Consum - sa deconspire intr-o maniera comprehensiva care este relatia dintre moda si multe dintre ariile pe care le inspira si de la care se inspira: sociologia, comunicarea, perspectivele filosofico-antropologice. Studiile prezinta relationarea cu moda prin diverse canale de comunicare si chiar impactul publicitatii asupra modei ca industrie si al modei ca trend asupra publicitatii.Fie ca esti un profesionist din industrie sau un pasionat al acesteia, volumul Moda, Publicitate, Consum iti va fi ghid in a descoperi si a intelege profund acest fenomen contemporan. - Ionut Datcu, CEO WOPA Communication Group Acest volum este un ajutor real pentru oricine vrea sa studieze sau sa invete despre comunicarea din sfera fashion-ului.Moda, acest domeniu etern schimbator, are nevoie de o comunicare in pas cu tendintele, influentele si glam-ul industriei. Cartea este o culegere de lucrari, proiecte si cazuri de bune practici in care originalitatea, autenticitatea si inovatia sunt puse in lumina tocmai de spiritul critic al autorilor. - Corina Bacanu, Creator de continut Coordonatori: Romina Surugiu,Dan Podaru
Scrie parerea ta
Moda, publicitate, consum - Romina Surugiu, Dan Podaru
Ai cumparat produsul Moda, publicitate, consum - Romina Surugiu, Dan Podaru ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Moda, ca industrie creativa sau ca abordare culturala a curentelor sociale, va ramane unul dintre cele mai atractive si fascinante domenii. Aceasta fascinatie ne indeamna sa descoperim care sunt mecanismele din spatele iluziilor si conexiunile pe care moda le dezvolta cu atat de multe alte domenii. Tocmai acest lucru il reusesc autorii volumului Moda, Publicitate, Consum - sa deconspire intr-o maniera comprehensiva care este relatia dintre moda si multe dintre ariile pe care le inspira si de la care se inspira: sociologia, comunicarea, perspectivele filosofico-antropologice. Studiile prezinta relationarea cu moda prin diverse canale de comunicare si chiar impactul publicitatii asupra modei ca industrie si al modei ca trend asupra publicitatii.Fie ca esti un profesionist din industrie sau un pasionat al acesteia, volumul Moda, Publicitate, Consum iti va fi ghid in a descoperi si a intelege profund acest fenomen contemporan. - Ionut Datcu, CEO WOPA Communication Group Acest volum este un ajutor real pentru oricine vrea sa studieze sau sa invete despre comunicarea din sfera fashion-ului.Moda, acest domeniu etern schimbator, are nevoie de o comunicare in pas cu tendintele, influentele si glam-ul industriei. Cartea este o culegere de lucrari, proiecte si cazuri de bune practici in care originalitatea, autenticitatea si inovatia sunt puse in lumina tocmai de spiritul critic al autorilor. - Corina Bacanu, Creator de continut Coordonatori: Romina Surugiu,Dan Podaru
Acorda un calificativ