Aceste studii, inspirate din studiile elementare ( Urstudien fur Violine ) ale profesorului Carl Flesch, au ca scop obtinerea miscarii independente si dezlegarea fiecarui deget prin exercitiile de tril ale cate unui deget cu coarda libera pe care se gaseste, in timp ce celelalte degete raman fiecare pe cate o alta coarda, in stare captiva. Studiul I cuprinde exercitiile 1, 2, 3, 4, fiecare cu subdiviziunile a, b, c, d, in ordinea asezarii degetelor: 1, 2, 3, 4; adica fiecare deget pe alta coarda in pozitia I, in ordinea sol, re, la si mi . In studiul II, cuprinzand exercitiile nr. 5, 6, 7 si 8, fiecare cu cele 4 subdiviziuni: a, b, c, si d, se utilizeaza ordinea contrarie de asezare a degetelor, adica: 4, 3, 2, 1, mentinand insa aceeasi ordine a coardelor, adica: sol, re, la si mi . Instrumentistii orchestranti, precum si amatorii, care din lipsa de timp nu pot dispune de orele necesare studiului lor zilnic, vor gasi in aceste exercitii un mijloc simplu si rapid pentru a-si mentine la un nivel onorabil tehnica lor. - Anton Adrian Sarvas
Scrie parerea ta
Studii tehnice pentru vioara. Independenta degetelor Opus 1 - Anton Adrian Sarvas
Ai cumparat produsul Studii tehnice pentru vioara. Independenta degetelor Opus 1 - Anton Adrian Sarvas ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Aceste studii, inspirate din studiile elementare ( Urstudien fur Violine ) ale profesorului Carl Flesch, au ca scop obtinerea miscarii independente si dezlegarea fiecarui deget prin exercitiile de tril ale cate unui deget cu coarda libera pe care se gaseste, in timp ce celelalte degete raman fiecare pe cate o alta coarda, in stare captiva. Studiul I cuprinde exercitiile 1, 2, 3, 4, fiecare cu subdiviziunile a, b, c, d, in ordinea asezarii degetelor: 1, 2, 3, 4; adica fiecare deget pe alta coarda in pozitia I, in ordinea sol, re, la si mi . In studiul II, cuprinzand exercitiile nr. 5, 6, 7 si 8, fiecare cu cele 4 subdiviziuni: a, b, c, si d, se utilizeaza ordinea contrarie de asezare a degetelor, adica: 4, 3, 2, 1, mentinand insa aceeasi ordine a coardelor, adica: sol, re, la si mi . Instrumentistii orchestranti, precum si amatorii, care din lipsa de timp nu pot dispune de orele necesare studiului lor zilnic, vor gasi in aceste exercitii un mijloc simplu si rapid pentru a-si mentine la un nivel onorabil tehnica lor. - Anton Adrian Sarvas
Acorda un calificativ