Manualul de stiinte ale naturii - clasa a III-a este simplu, accesibil si clar. Constituind o introducere in studiul Stiintelor naturii, manualul are o incarcatura informationala minima, prezentata diversificat (imagini, texte explicative, grafice, scheme, lecturi). Porneste de la experienta empirica a elevilor, pe care o organizeaza in structuri noi de cunoastere. Principalele situatii de invatare au fost experimentate pe elevi de aceasta varsta, iar modelele de autoevaluare sunt diversificate. Accentul procesului de invatare propus urmeaza demersul experimental, investigativ. Pentru toate cele trei domenii de continut sunt propuse experimente simple, la indemana elevilor, pe baza carora sunt explicate fenomenele abordate. Activitatile au o succesiune foarte clara: observare - explicatie - experimentare - situatii noi - constatari - concluzii - aplicatii. Aceste componente sunt interconectate, asigurandu-se o parcurgere optima a momentelor invatarii. Ofera imagini si situatii (reale sau virtuale) care sunt supuse activitatii observationale a elevilor (Observati), pe baza unor elemente anterioare (Sa ne amintim) si a unui scurt text explicativ, urmat de intrebari si aplicatii.
Scrie parerea ta
Stiinte ale naturii - Clasa 3 - Manual - Octavian Mandrut, Ana Marilena Mandrut
Ai cumparat produsul Stiinte ale naturii - Clasa 3 - Manual - Octavian Mandrut, Ana Marilena Mandrut ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Manualul de stiinte ale naturii - clasa a III-a este simplu, accesibil si clar. Constituind o introducere in studiul Stiintelor naturii, manualul are o incarcatura informationala minima, prezentata diversificat (imagini, texte explicative, grafice, scheme, lecturi). Porneste de la experienta empirica a elevilor, pe care o organizeaza in structuri noi de cunoastere. Principalele situatii de invatare au fost experimentate pe elevi de aceasta varsta, iar modelele de autoevaluare sunt diversificate. Accentul procesului de invatare propus urmeaza demersul experimental, investigativ. Pentru toate cele trei domenii de continut sunt propuse experimente simple, la indemana elevilor, pe baza carora sunt explicate fenomenele abordate. Activitatile au o succesiune foarte clara: observare - explicatie - experimentare - situatii noi - constatari - concluzii - aplicatii. Aceste componente sunt interconectate, asigurandu-se o parcurgere optima a momentelor invatarii. Ofera imagini si situatii (reale sau virtuale) care sunt supuse activitatii observationale a elevilor (Observati), pe baza unor elemente anterioare (Sa ne amintim) si a unui scurt text explicativ, urmat de intrebari si aplicatii.
Acorda un calificativ