Educatia este un domeniu deosebit de dinamic, iar provocarile ivite obliga la atitudini sau abordari reflexive responsabile si in cunostinta de cauza. De multe ori, provocarile practice depasesc presupozitiile teoretice - clasice sau mai noi - si, de aceea, revizuirile sau resemnificarile ideatice devin obligatorii. Volumul pune laolalta, integreaza si valorizeaza o multitudine de perspective recente atat prin abordari teoretice "clasice", de tip academic, cat si prin pozitionari libere, expozeuri eseistice, constructii deductive, reprezentari sau opinii exprimate in ultimii ani in interviuri, confesiuni, "povesti de viata". Toate aduc insa contributii importante la teme de actualitate in educatie: justificarea si functionalitatea unei pedagogii digitale, statutul si caile de implementare ale invatamantului dual, noi competente care ar trebui asumate de profesori, influenta gadgeturilor in dezvoltarea tinerilor, statutul profesorului debutant, rolul spiritualitatii in structurarea personalitatii, "epopeea” generarii, asumarii si implementarii noilor legi ale educatiei. Instruire, formare si spiritualizare in era digitala • "Profesorul reflexiv" - o conduita dezirabila pentru un educator autentic • Invatamantul dual. Justificare, premise juridice, limite pedagogice de concretizare • Mentoratul in formarea spirituala. Specificitate, importanta, configurari • Racursiuri si problematizari pedagogice • Educatia - anatomia unor evolutii prezente • "Masteratul didactic va forma profesori mai putini si mai bine pregatiti”
Scrie parerea ta
Educatia. preocupari, viziuni, previziuni - Constantin Cucos
Ai cumparat produsul Educatia. preocupari, viziuni, previziuni - Constantin Cucos ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Educatia este un domeniu deosebit de dinamic, iar provocarile ivite obliga la atitudini sau abordari reflexive responsabile si in cunostinta de cauza. De multe ori, provocarile practice depasesc presupozitiile teoretice - clasice sau mai noi - si, de aceea, revizuirile sau resemnificarile ideatice devin obligatorii. Volumul pune laolalta, integreaza si valorizeaza o multitudine de perspective recente atat prin abordari teoretice "clasice", de tip academic, cat si prin pozitionari libere, expozeuri eseistice, constructii deductive, reprezentari sau opinii exprimate in ultimii ani in interviuri, confesiuni, "povesti de viata". Toate aduc insa contributii importante la teme de actualitate in educatie: justificarea si functionalitatea unei pedagogii digitale, statutul si caile de implementare ale invatamantului dual, noi competente care ar trebui asumate de profesori, influenta gadgeturilor in dezvoltarea tinerilor, statutul profesorului debutant, rolul spiritualitatii in structurarea personalitatii, "epopeea” generarii, asumarii si implementarii noilor legi ale educatiei. Instruire, formare si spiritualizare in era digitala • "Profesorul reflexiv" - o conduita dezirabila pentru un educator autentic • Invatamantul dual. Justificare, premise juridice, limite pedagogice de concretizare • Mentoratul in formarea spirituala. Specificitate, importanta, configurari • Racursiuri si problematizari pedagogice • Educatia - anatomia unor evolutii prezente • "Masteratul didactic va forma profesori mai putini si mai bine pregatiti”
Acorda un calificativ