Pauza de publicitate - Liviu David

Cod intern: xsales_11517288
Vizualizari: 16 / Achizitii: 6
Pret:   110.0 RON

Acest produs este publicat in categoria Librarie la data de 10-10-2023: 10:10 si vandut de Libris. Vanzatorul isi asuma corectitudinea datelor publicate. ( alege finantarea potrivita )

  • Produs cu garantie

  • Livrare direct din stocul fizic al Libris

  • Retur gratuit minim 14 zile de la data achizitiei

Pauza de publicitare. Cum sa gandesti reclame intr-o lume care nu le iubeste Liviu David e unul dintre cei mai experimentati oameni de publicitate din Romania. CV-ul sau de advertising include 8 ani copywriter si apoi director de creatie la legendara agentie D’Arcy, un an Interactive Designer la Ogilvy Interactive Sydney, apoi 11 ani la Next Advertising ca director de creatie si partener. In cei peste 20 de ani de publicitate, a lucrat pe sute de proiecte si a castigat zeci de premii locale si internationale, adunand nu numai experienta, ci si experiente unice. Aceasta carte este o colectie de lectii invatate din practica, seminarii si cursuri de publicitate, asezonate cu studii de caz si povesti din agentii. Insight-uri extrem de valoroase, pe care nu le-a mai pus nimeni pana acum la un loc, apar pe fiecare pagina. Teorie, exemple, intamplari, gafe, dezbateri, scrise si descrise cu sinceritate, ironie si patima. Cartea isi propune stabilirea unui nivel minim de bun simt in publicitatea romaneasca, de la care sa putem cu totii construi un calup publicitar mai bun. Daca vrei sa lucrezi intr-un departament de Creatie sau esti junior creativ intr-o agentie, cele mai multe tips&tricks de aici sunt pentru tine. Afli cum sa devii un om de agentie valoros, cum gandeste un director de creatie, cum sa (nu) iti scrii CV-ul. Daca esti deja creativ cu experienta (felicitari!), probabil ca stii mare parte dintre tips&tricks, dar s-ar putea sa te intereseze ce-am mai invatat prin Australia. Si sunt ceva sanse sa te amuze povestile din agentii. Daca esti la Strategie sau Client Service, s-ar putea sa afli ce ii ajuta pe creativi, ce ii impresioneaza pe clienti, ce face o campanie sa fie cel putin buna. Daca esti intr-un departament de marketing, vei gasi insight-uri interesante din mintea creativilor. Vei afla ce ii motiveaza pe oamenii de agentie, ce obstacole intampina si ce configuratie astrala ajuta ca unele proiecte sa atinga cerul iar altele sa ramana in praful mediocritatii.
Nota clientilor