Catalogul grupei: • Finalitatile educatiei timpurii vizeaza o serie de aspecte care se constituie in premise ale competentelor-cheie formate, dezvoltate si diversificate pe traseul scolarizarii ulterioare. •Dezvoltarea libera, integrala si armonioasa a personalitatii copilului, in functie de ritmul propriu si de trebuintele sale, sprijinind formarea autonoma si creativa a acestuia. •Dezvoltarea capacitatii de a interactiona cu alti copii, cu adultii si cu mediul pentru a dobandi cunostinte, deprinderi, atitudini si conduite noi; •Incurajarea explorarilor, exercitiilor, incercarilor si experimentarilor, ca experiente autonome de invatare; •Descoperirea, de catre fiecare copil, a propriei identitati, a autonomiei si dezvoltarea unei imagini de sine pozitive; •Sprijinirea copilului in achizitionarea de cunostinte, capacitati, deprinderi si atitudini necesare la intrarea in scoala si pe tot parcursul vietii.
Scrie parerea ta
Hai la gradi! Limba si comunicare. Semne grafice 5-6 ani - Madalina Radu, Ioana Andreea Ciocalteu, Paula Beatrice Scheopu, Mihaela Macelaru, Maria Ricu
Ai cumparat produsul Hai la gradi! Limba si comunicare. Semne grafice 5-6 ani - Madalina Radu, Ioana Andreea Ciocalteu, Paula Beatrice Scheopu, Mihaela Macelaru, Maria Ricu ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Catalogul grupei: • Finalitatile educatiei timpurii vizeaza o serie de aspecte care se constituie in premise ale competentelor-cheie formate, dezvoltate si diversificate pe traseul scolarizarii ulterioare. •Dezvoltarea libera, integrala si armonioasa a personalitatii copilului, in functie de ritmul propriu si de trebuintele sale, sprijinind formarea autonoma si creativa a acestuia. •Dezvoltarea capacitatii de a interactiona cu alti copii, cu adultii si cu mediul pentru a dobandi cunostinte, deprinderi, atitudini si conduite noi; •Incurajarea explorarilor, exercitiilor, incercarilor si experimentarilor, ca experiente autonome de invatare; •Descoperirea, de catre fiecare copil, a propriei identitati, a autonomiei si dezvoltarea unei imagini de sine pozitive; •Sprijinirea copilului in achizitionarea de cunostinte, capacitati, deprinderi si atitudini necesare la intrarea in scoala si pe tot parcursul vietii.
Acorda un calificativ