Autori:Aurel Constantin Soare, Daniela Ana Cojocaru, Gabriel Grozav, Alina Pavelescu Manualul de istorie pentru clasa a VIII-a propune o maniera moderna de abordare didactica a continutului disciplinei, o tratare ce vizeaza dezvoltarea cognitiva si atitudinal-valorica a elevilor de gimnaziu. Faptele istorice din istoria romanilor sunt prezentate prin expuneri adecvate nivelului de varsta, dar si prin intermediul diferitelor surse istorice (harti, texte, ilustratii etc.), urmarindu-se dezvoltarea unor modele de interpretare a proceselor istorice, incurajarea spiritului analitic si de gandire critica ale elevilor, acceptarea si valorizarea pozitiva a diversitatii (culturale, sociale, politice, de gen etc.). Manualul conduce elevii, asemenea unui ghid, intr-o calatorie de-a lungul epocilor prin istoria locurilor si a oamenilor care au trait in spatiul romanesc. Prezentarea continuturilor respecta logica fenomenului istoric, a demersului didactic frontal si individual (aplicatii, teme de reflectie, proiecte, teme de sinteza, evaluari etc.) si adecvarea la competentele specifice vizate in programa. Abordarea tuturor temelor a avut in vedere raportarea la experienta cotidiana a elevilor de 13-14 ani si o parcurgere atractiva a continuturilor, cu deschideri inter- si transdisciplinare (geografie, limba si literatura romana, educatie plastica etc.).
Scrie parerea ta
Istorie - Clasa 8 - Manual - Aurel Constantin Soare, Daniela Ana Cojocaru
Ai cumparat produsul Istorie - Clasa 8 - Manual - Aurel Constantin Soare, Daniela Ana Cojocaru ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Autori:Aurel Constantin Soare, Daniela Ana Cojocaru, Gabriel Grozav, Alina Pavelescu Manualul de istorie pentru clasa a VIII-a propune o maniera moderna de abordare didactica a continutului disciplinei, o tratare ce vizeaza dezvoltarea cognitiva si atitudinal-valorica a elevilor de gimnaziu. Faptele istorice din istoria romanilor sunt prezentate prin expuneri adecvate nivelului de varsta, dar si prin intermediul diferitelor surse istorice (harti, texte, ilustratii etc.), urmarindu-se dezvoltarea unor modele de interpretare a proceselor istorice, incurajarea spiritului analitic si de gandire critica ale elevilor, acceptarea si valorizarea pozitiva a diversitatii (culturale, sociale, politice, de gen etc.). Manualul conduce elevii, asemenea unui ghid, intr-o calatorie de-a lungul epocilor prin istoria locurilor si a oamenilor care au trait in spatiul romanesc. Prezentarea continuturilor respecta logica fenomenului istoric, a demersului didactic frontal si individual (aplicatii, teme de reflectie, proiecte, teme de sinteza, evaluari etc.) si adecvarea la competentele specifice vizate in programa. Abordarea tuturor temelor a avut in vedere raportarea la experienta cotidiana a elevilor de 13-14 ani si o parcurgere atractiva a continuturilor, cu deschideri inter- si transdisciplinare (geografie, limba si literatura romana, educatie plastica etc.).
Acorda un calificativ