Oamenii dificili ne pot face viata imposibila. La serviciu lucram alaturi de tot felul de oameni si uneori ne este aproape imposibil sa ne intelegem cu ei si sa ne vedem de munca in conditii acceptabile. Intelegand comportamentul oamenilor dificili si actiunile lor, putem rezolva situatiile problematice sau neobisnuite. Cartea ne ajuta sa reusim acest lucru, investigand comportamentul individual, motivatiile lui si modalitatile cele mai eficiente de raspuns. Este ghidul esential pentru a face fata problemelor interumane. Roy Lilley, scriitor, comentator si conferentiar pe subiecte de sanatate, management si probleme sociale in Marea Britanie si SUA, acopera in aceasta carte toate aspectele, inclusiv: •recunoasterea celor sapte tipuri de persoane dificile; •ce este conflictul si cum poate fi gestionat; •cum sa ne purtam cu persoanele agresive; •cum sa-i motivam pe colegii lenesi; •cum sa ne descurcam cu clientii dificili; •cum sa rezolvam reclamatiile. Cartea ofera numeroase sfaturi, idei si avertizari asupra unor posibile pericole, care-i vor ajuta pe cititori sa raspunda provocarilor lansate de oamenii dificili, sa le descifreze reactiile, sa le influenteze si sa le imbunatateasca performantele.
Scrie parerea ta
Cum sa ne purtam cu oamenii dificili - Roy Lilley
Ai cumparat produsul Cum sa ne purtam cu oamenii dificili - Roy Lilley ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Oamenii dificili ne pot face viata imposibila. La serviciu lucram alaturi de tot felul de oameni si uneori ne este aproape imposibil sa ne intelegem cu ei si sa ne vedem de munca in conditii acceptabile. Intelegand comportamentul oamenilor dificili si actiunile lor, putem rezolva situatiile problematice sau neobisnuite. Cartea ne ajuta sa reusim acest lucru, investigand comportamentul individual, motivatiile lui si modalitatile cele mai eficiente de raspuns. Este ghidul esential pentru a face fata problemelor interumane. Roy Lilley, scriitor, comentator si conferentiar pe subiecte de sanatate, management si probleme sociale in Marea Britanie si SUA, acopera in aceasta carte toate aspectele, inclusiv: •recunoasterea celor sapte tipuri de persoane dificile; •ce este conflictul si cum poate fi gestionat; •cum sa ne purtam cu persoanele agresive; •cum sa-i motivam pe colegii lenesi; •cum sa ne descurcam cu clientii dificili; •cum sa rezolvam reclamatiile. Cartea ofera numeroase sfaturi, idei si avertizari asupra unor posibile pericole, care-i vor ajuta pe cititori sa raspunda provocarilor lansate de oamenii dificili, sa le descifreze reactiile, sa le influenteze si sa le imbunatateasca performantele.
Acorda un calificativ