Intr-o lume in continua schimbare, in care consumatorii devin tot mai reticenti la formele traditionale de publicitate, iar canalele de vanzari se multiplica vertiginos sub impactul noilor tehnologii digitale, profesionistii in marketing trebuie sa se adapteze necontenit la actualele tendinte ale pietei, prin intermediul unor campanii articulate pe valori profund umane. Analizand cauzele fenomenului, perceput ca o adevarata "rebeliune in marketing", Mark Schaefer surprinde conotatiile psihologice, sociologice si antropologice ale acestui domeniu si propune strategii durabile, menite sa restabileasca relatia dintre un brand si clientii sai. Intr-un stil pasionant si riguros, dar totodata captivant prin umor si verva retorica, cartea de fata reprezinta un valoros itinerar, ce cartografiaza recentele destinatii de marketing, in care lumea digitala si retelele sociale devin repere de neocolit, iar transparenta, temeritatea si aderenta la schimbare constituie principiile calauzitoare. Consumatorii au preluat controlul. Canalul clasic de vanzari a disparut. Publicitatea moare. Pana si cel mai bun marketing poate irita cumparatorii. Fidelitatea clientilor este un mit. Rolul traditional al unui director de marketing a ramas de domeniul trecutului. Tehnologia poate deveni marele inamic. Strategiile de implicare a clientilor nu mai conteaza. Clientii nostri reprezinta departamentul de marketing. Si acesta e doar inceputul. Ca lideri de business, trebuie sa infruntam provocarea si sa actionam asa cum am facut intotdeauna - sa ne adaptam. Aceasta carte va va arata cum si va va provoca sa va conectati la clienti in moduri noi si inedite. Credeti-ma ca e posibil, e necesar si voi sunteti cei care trebuie sa faceti asta. Bine ati venit in lumea rebeliunii din marketing. - Autorul
Scrie parerea ta
Rebeliune in marketing - Mark Schaefer
Ai cumparat produsul Rebeliune in marketing - Mark Schaefer ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Intr-o lume in continua schimbare, in care consumatorii devin tot mai reticenti la formele traditionale de publicitate, iar canalele de vanzari se multiplica vertiginos sub impactul noilor tehnologii digitale, profesionistii in marketing trebuie sa se adapteze necontenit la actualele tendinte ale pietei, prin intermediul unor campanii articulate pe valori profund umane. Analizand cauzele fenomenului, perceput ca o adevarata "rebeliune in marketing", Mark Schaefer surprinde conotatiile psihologice, sociologice si antropologice ale acestui domeniu si propune strategii durabile, menite sa restabileasca relatia dintre un brand si clientii sai. Intr-un stil pasionant si riguros, dar totodata captivant prin umor si verva retorica, cartea de fata reprezinta un valoros itinerar, ce cartografiaza recentele destinatii de marketing, in care lumea digitala si retelele sociale devin repere de neocolit, iar transparenta, temeritatea si aderenta la schimbare constituie principiile calauzitoare. Consumatorii au preluat controlul. Canalul clasic de vanzari a disparut. Publicitatea moare. Pana si cel mai bun marketing poate irita cumparatorii. Fidelitatea clientilor este un mit. Rolul traditional al unui director de marketing a ramas de domeniul trecutului. Tehnologia poate deveni marele inamic. Strategiile de implicare a clientilor nu mai conteaza. Clientii nostri reprezinta departamentul de marketing. Si acesta e doar inceputul. Ca lideri de business, trebuie sa infruntam provocarea si sa actionam asa cum am facut intotdeauna - sa ne adaptam. Aceasta carte va va arata cum si va va provoca sa va conectati la clienti in moduri noi si inedite. Credeti-ma ca e posibil, e necesar si voi sunteti cei care trebuie sa faceti asta. Bine ati venit in lumea rebeliunii din marketing. - Autorul
Acorda un calificativ