Culegerea de Fise de lucru diferentiate pentru clasa a I-a la Comunicare in limba romana este in conformitate cu noua programa scolara, si propune organizarea activitatilor de invatare pentru fiecare lectie din planificarea calendaristica prin intermediul fiselor de lucru si verificarea cunostintelor asimilate prin teste de evaluare si autoevaluare. Activitatile de invatare vizeaza: •comunicarea orala (ascultare, vorbire, interactiune); • citirea/ lectura; • scrierea/ redactarea; • elementele de constructie a comunicarii. Fiecare fisa de lucru contine cinci niveluri de invatare care pot fi aplicate individual, pe echipe sau frontal, pentru invatarea in clasa si pentru acasa: • un text teoretic sintetic, ca rezumat al continuturilor invatarii propuse de programa scolara pentru fiecare lectie. Pentru a fi bine intelese si retinute de elevi, aceste continuturi sunt insotite de exemple si modele de rezolvari; • exercitii de exersare (initiere si consolidare) a cunostintelor noi predate; • exercitii de fixare (aprofundare si dezvoltare) a cunostintelor noi predate; •evaluari ale progresului invatarii prin teste de evaluare conforme cu standardele Ministerului Educatiei Nationale; •autoevaluari conforme cu standardele in vigoare, cu rol de feedback al progresului invatarii. Cu un material iconografic divers, cu un numar mare si variat de exercitii si cu o prezentare grafica de exceptie, lucrarea de fata reprezinta un ajutor nepretuit pentru elevi, profesori si parinti, putand fi utilizata cu usurinta la activitatile de consolidare a invatarii continuturilor prevazute de programa, precum si la aprofundarea continuturilor suplimentare.
Scrie parerea ta
Comunicare in limba romana - Clasa 1 - Fise de lucru diferentiate - Georgiana Gogoescu
Ai cumparat produsul Comunicare in limba romana - Clasa 1 - Fise de lucru diferentiate - Georgiana Gogoescu ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Culegerea de Fise de lucru diferentiate pentru clasa a I-a la Comunicare in limba romana este in conformitate cu noua programa scolara, si propune organizarea activitatilor de invatare pentru fiecare lectie din planificarea calendaristica prin intermediul fiselor de lucru si verificarea cunostintelor asimilate prin teste de evaluare si autoevaluare. Activitatile de invatare vizeaza: •comunicarea orala (ascultare, vorbire, interactiune); • citirea/ lectura; • scrierea/ redactarea; • elementele de constructie a comunicarii. Fiecare fisa de lucru contine cinci niveluri de invatare care pot fi aplicate individual, pe echipe sau frontal, pentru invatarea in clasa si pentru acasa: • un text teoretic sintetic, ca rezumat al continuturilor invatarii propuse de programa scolara pentru fiecare lectie. Pentru a fi bine intelese si retinute de elevi, aceste continuturi sunt insotite de exemple si modele de rezolvari; • exercitii de exersare (initiere si consolidare) a cunostintelor noi predate; • exercitii de fixare (aprofundare si dezvoltare) a cunostintelor noi predate; •evaluari ale progresului invatarii prin teste de evaluare conforme cu standardele Ministerului Educatiei Nationale; •autoevaluari conforme cu standardele in vigoare, cu rol de feedback al progresului invatarii. Cu un material iconografic divers, cu un numar mare si variat de exercitii si cu o prezentare grafica de exceptie, lucrarea de fata reprezinta un ajutor nepretuit pentru elevi, profesori si parinti, putand fi utilizata cu usurinta la activitatile de consolidare a invatarii continuturilor prevazute de programa, precum si la aprofundarea continuturilor suplimentare.
Acorda un calificativ