M-am straduit sa imbin rigoarea si accesibilitatea - in ideea de baza ca istoria muzicii este si o subtila istorle a simtirii si ideilor. Practic, cartea este scrisa pe doua nivele. Textul principal are adresabilitate generala, iar notele de subsol sunt pentru acei cititori care vor sa aprofundeze subiectele, ele oferind surse si detalii fie asupra traducerii, fie de analiza muzicala. - Elena Maria Sorban Chiar si dupa prima lectura, am inteles ca acest volum imi va deveni necesar. Am avut nevoie de o a doua, pentru a-mi fi intarit convingerea. Deja la o a treia parcurgere, mult mai focalizata, pur si simplu, m-am "imprastiat" in special printre detaliile pe care textul doamnei profesoare Elena Maria Sorban mi le-a oferit cu o inimaginabila generozitate. Iar pana la urma, si dincolo de arhitectura bine proportionata a discursului, dincolo si de coerenta calma, linistita si chiar smerita a expunerii, mi s-a aratat grija autoarei pentru cititor. Nu una didacticista, rabdatoare si indulgenta fata de ignoranta unui invatacel. Deloc asa ceva, ci mai degraba o rostire marturisitoare, o spunere aproape in soapta si intr-o cadenta deloc grabita, a unor lucruri aparent simple, insa din care "incolteste" si "rodeste" imaginea operei, a lucrarii muzicale, narate in cuvinte foarte personale, aproape ca ii recunosteam vocea autoarei, deoarece ii fusesem student, poate nu prea constiincios, insa in niciun caz ignorant in ceea ce priveste personalitatea, eruditia, implicatia si valoarea profesionala a doamnei Elena Maria Sorban. - Oleg Garaz
Scrie parerea ta
Muzica din cuvant. De la Bach la Beethoven - Elena Maria Sorban
Ai cumparat produsul Muzica din cuvant. De la Bach la Beethoven - Elena Maria Sorban ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
M-am straduit sa imbin rigoarea si accesibilitatea - in ideea de baza ca istoria muzicii este si o subtila istorle a simtirii si ideilor. Practic, cartea este scrisa pe doua nivele. Textul principal are adresabilitate generala, iar notele de subsol sunt pentru acei cititori care vor sa aprofundeze subiectele, ele oferind surse si detalii fie asupra traducerii, fie de analiza muzicala. - Elena Maria Sorban Chiar si dupa prima lectura, am inteles ca acest volum imi va deveni necesar. Am avut nevoie de o a doua, pentru a-mi fi intarit convingerea. Deja la o a treia parcurgere, mult mai focalizata, pur si simplu, m-am "imprastiat" in special printre detaliile pe care textul doamnei profesoare Elena Maria Sorban mi le-a oferit cu o inimaginabila generozitate. Iar pana la urma, si dincolo de arhitectura bine proportionata a discursului, dincolo si de coerenta calma, linistita si chiar smerita a expunerii, mi s-a aratat grija autoarei pentru cititor. Nu una didacticista, rabdatoare si indulgenta fata de ignoranta unui invatacel. Deloc asa ceva, ci mai degraba o rostire marturisitoare, o spunere aproape in soapta si intr-o cadenta deloc grabita, a unor lucruri aparent simple, insa din care "incolteste" si "rodeste" imaginea operei, a lucrarii muzicale, narate in cuvinte foarte personale, aproape ca ii recunosteam vocea autoarei, deoarece ii fusesem student, poate nu prea constiincios, insa in niciun caz ignorant in ceea ce priveste personalitatea, eruditia, implicatia si valoarea profesionala a doamnei Elena Maria Sorban. - Oleg Garaz
Acorda un calificativ