Manualul de Educatie tehnologica pentru clasa a V-a este aprobat la licitatia organizata de Ministerul Educatiei in 2022. In conceperea manualului Educatie tehnologica si aplicatii practice pentru clasa a V-a s-a avut in vedere caracterul interdisciplinar si practic-aplicativ al disciplinei, cu accent pe atitudinea responsabila pentru o viata sanatoasa si pentru pastrarea unui mediu curat. Majoritatea activitatilor propuse vizeaza realizarea practica a unor produse care sa fie utile elevilor la scoala, acasa si chiar comunitatii. Aceste activitati sunt legate de realitatile din mediul apropiat elevului si adecvate nivelului de intelegere al acestuia. Pentru a facilita intelegerea continuturilor si formarea competentelor, textul este insotit de imagini si grafica adecvata. Manualul cuprinde cinci unitati de invatare ale caror denumiri si continuturi sunt raspunsuri la intrebari ce privesc viata si sanatatea oamenilor. Pentru evaluarea competentelor dobandite, a cunostintelor, abilitatilor si atitudinilor, sunt propuse metode traditionale (teste de evaluare) si complementare de evaluare (proiectul, portofoliul, autoevaluarea, investigatia, observarea sistematica a activitatii si comportamentului elevilor, studiul de caz, harta conceptuala etc.).Evaluarea se realizeaza continuu si are un caracter interactiv, atat de tip formativ, care faciliteaza invatarea, cat si formator, care vine din partea elevului si care reflecta rezultatele activitatii sale.
Scrie parerea ta
Educatie tehnologica si aplicatii practice - Clasa 5 - Manual - Gabriel Lichiardopol
Ai cumparat produsul Educatie tehnologica si aplicatii practice - Clasa 5 - Manual - Gabriel Lichiardopol ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Manualul de Educatie tehnologica pentru clasa a V-a este aprobat la licitatia organizata de Ministerul Educatiei in 2022. In conceperea manualului Educatie tehnologica si aplicatii practice pentru clasa a V-a s-a avut in vedere caracterul interdisciplinar si practic-aplicativ al disciplinei, cu accent pe atitudinea responsabila pentru o viata sanatoasa si pentru pastrarea unui mediu curat. Majoritatea activitatilor propuse vizeaza realizarea practica a unor produse care sa fie utile elevilor la scoala, acasa si chiar comunitatii. Aceste activitati sunt legate de realitatile din mediul apropiat elevului si adecvate nivelului de intelegere al acestuia. Pentru a facilita intelegerea continuturilor si formarea competentelor, textul este insotit de imagini si grafica adecvata. Manualul cuprinde cinci unitati de invatare ale caror denumiri si continuturi sunt raspunsuri la intrebari ce privesc viata si sanatatea oamenilor. Pentru evaluarea competentelor dobandite, a cunostintelor, abilitatilor si atitudinilor, sunt propuse metode traditionale (teste de evaluare) si complementare de evaluare (proiectul, portofoliul, autoevaluarea, investigatia, observarea sistematica a activitatii si comportamentului elevilor, studiul de caz, harta conceptuala etc.).Evaluarea se realizeaza continuu si are un caracter interactiv, atat de tip formativ, care faciliteaza invatarea, cat si formator, care vine din partea elevului si care reflecta rezultatele activitatii sale.
Acorda un calificativ