Comportamentul social

Cod intern: xsales_1257418
Producator: Grupul All
Vizualizari: 20 / Achizitii: 12
Pret:   59.4 RON

Acest produs este publicat in categoria Librarie la data de 30-09-2023: 03:09 si vandut de BookZone. Vanzatorul isi asuma corectitudinea datelor publicate. ( alege finantarea potrivita )

  • Produs cu garantie

  • Livrare direct din stocul fizic al BookZone

  • Retur gratuit minim 14 zile de la data achizitiei

Deşi avem impresia că luăm decizii pe baza unor deliberări, deci conştient şi raţional, în realitate pentru noi decid emoţiile, normele, prejudecăţile, voinţa, temerile sau frustrările. Comportamentul social cercetează mecanismele profunde ale acţiunii oamenilor, mobilizând întregul inventar al ştiinţelor sociale. Autorul, Jon Elster, creează o structură de analiză şi interpretare a unor probleme aparent paradoxale, învăţându-l pe cititor cum să găsească răspunsul la întrebări de genul: De ce, uneori, ni se schimbă preferinţele prin simpla trecere a timpului? De ce pedepsele, în loc să reducă rata de incidenţă a comportamentului pe care îl vizează, mai degrabă o sporesc? De ce rata sinuciderilor scade atunci când medicamentele periculoase se vând în folii, faţă cu vânzarea lor în flacoane? De ce este mai puţin probabil ca oamenii săraci să emigreze? De ce sunt oamenii dispuși să investească în proiectele altora, în condiţiile în care cei din urmă păstrează întregul profit? De ce trag oamenii concluzii care nu sunt susţinute de dovezi? De ce își exprimă unii oameni opţiunea de a vota chiar și atunci când aceasta nu poate produce niciun efect în privinţa rezultatului de la urne? De ce firmele investesc în stocuri masive chiar și atunci când nu antici¬pează o întrerupere a producţiei? Adresabilitate: 1. mediul academic: profesori şi studenţi la facultăţile de sociologie, psihologie, jurnalism, drept, comunicare şi relaţii publice, ştiinţe politice, administraţie şi afaceri, filosofie; 2. practicieni în domeniile psihologie, sociologie, mass-media (jurnalism, publicitate, PR), politică (teoretică şi practică), ONG-uri; 3. manageri interesaţi de rafinarea metodelor de gestionare a resursei umane; 4. publicul larg
Nota clientilor