Arta Influențării fără manipulare

Cod intern: xsales_1260060
Producator: Business Tech
Vizualizari: 55 / Achizitii: 36
Pret:   42.47 RON

Acest produs este publicat in categoria Librarie la data de 30-09-2023: 03:09 si vandut de BookZone. Vanzatorul isi asuma corectitudinea datelor publicate. ( alege finantarea potrivita )

  • Produs cu garantie

  • Livrare direct din stocul fizic al BookZone

  • Retur gratuit minim 14 zile de la data achizitiei

Arta influentarii fara manipulare. Cum sa schimbi gandirea celorlalti intr-un mod etic, empatic si eficientConvinge, nu impinge! Oamenii au tendinta naturala de a se opune schimbarii, iar aceasta carte defineste clar procesul prin care putem schimba gandirea oamenilor (gandirea celorlalti, dar si propria gandire) si se constituie intr-un ghid pentru a influenta schimbari comportamentale folosind cele mai potrivite tactici. Cu siguranta cunosti si tu o multime de oameni care au nevoie sa faca o schimbare si, in ciuda eforturilor tale cel mai bine intentionate, ei opun rezistenta. Acesti ei pot fi seful, subordonatul, colegul, partenerul de afaceri sau de viata, copilul, educatorul, parintii, vecinii, prietenii, etc. In calitate de vanzator, tata, prieten si consultant, Rob Jolles cunoaste prea bine acest scenariu. Bazandu-se pe experienta sa de mare succes in vanzari si pe decenii de cercetare, el a pus la punct si iti prezinta un proces simplu, repetabil, previzibil si etic care iti va permite sa ii ghidezi pe ceilalti sa descopere singuri ce si de ce trebuie sa schimbe. Indiferent daca speri sa finalizezi mai multe vanzari sau sa iti imbunatatesti relatiile, sfaturile intelepte ale lui Jolles - ilustrate cu o multime de povesti uneori amuzante si alteori rascolitoare, dar intotdeauna clarificatoare - te vor ajuta sa te asiguri ca schimbarea gandirii altcuiva nu este niciodata un act de corectie, ci mai degraba unul de grija si compasiune. - Vei afla de ce oamenii evita schimbarea si au nevoie de asistenta cand vine vorba de a-si schimba obiceiurile.- Vei putea privi in mintea celor care se lupta cu schimbarea si vei putea analiza de ce se opun schimbarii. Vei afla si cand au o mai mare tendinta de a se opune schimbarii.- Vei studia procesul prin care castigi increderea celorlalti, modelul pentru schimbare si procesul prin care poti creea un sentiment al urgentei.- Vei invata cum sa initiezi o conversatie, cum s-o inchei si cum sa tratezi obiectiile si conflictele in cadrul unei conversatii.- Vei putea adapta capacitatea de influentare a situatiilor unice care iti ies in cale in care este nevoie de persuasiune. Testul final al procesului de invatare nu este sa vezi daca ai inteles ce ai invatat, ci daca poti sa aplici ce ai invatat si asta intr-un mod repetabil, previzibil si masurabil. Datorita acestei carti, vei fi echipat sa faci exact aceste lucruri. Cartea Arta influentarii fara manipulare ii instruieste pe cititori cum sa schimbe gandirea celorlalti intr-un mod etic, empatic si eficient. Daca si tu vrei sa inveti sa schimbi gandirea oamenilor in modul corect, exact aceasta carte trebuie s-o citesti.- Ken Blanchard, coautor al lucrarilor The One Minute Manager si Trust Works! Vorbitor foarte solicitat si autorul unor carti de succes, Rob Jolles tine prelegeri, instruind si inspirand oameni din intreaga lume. Rob se bazeaza pe mai mult de treizeci de ani de experienta pentru a invata oamenii cum sa schimbe gandirea celorlalti intr-un mod etic, empatic si eficient. Programele lui de instruire despre arta de a influenta si de a convinge sunt solicitate in toata lumea. Ele ajung in organizatii din America de Nord, Europa, Africa si Orientul Indepartat. Aratandu-le clientilor sai, nu doar cum sa procedeze, dar si de ce sa procedeze intr-un anumit fel, el stimuleaza indivizii si companiile sa creeze schimbari reale si durabile. In prezent, discursurile si seminariile sale atrag o audienta diversa, de la companii care fac parte din clasamentul Global 100, pana la companii care se dezvolta datorita unor intreprinzatori sau parinti ori negociatori profesionisti. Cartile sale de succes, intre care Customer Centered Selling si How to Run Seminars and Workshops, au fost traduse in peste o duzina de limbi
Nota clientilor