Modele statistice de analiza a pietei de media din Romania

Cod intern: xsales_1262044
Producator: Universul Juridic
Vizualizari: 19 / Achizitii: 13
Pret:   39.9 RON

Acest produs este publicat in categoria Librarie la data de 30-09-2023: 03:09 si vandut de BookZone. Vanzatorul isi asuma corectitudinea datelor publicate. ( alege finantarea potrivita )

  • Produs cu garantie

  • Livrare direct din stocul fizic al BookZone

  • Retur gratuit minim 14 zile de la data achizitiei

In contextul in care publicitatea se dezvolta tot mai mult, puternic influentata de digitalizare si schimbarile tehnologice, iar bugetele raman sub presiune pe o piata din ce in ce mai concurentiala, este de dorit din ce in ce mai mult sa se cunoasca efectul fiecarui leu investit in media asupra indicatorilor marcii. In acest sens, lucrarea ofera, printr-o serie de modele statistice, o analiza a intregii piete de media din Romania intr-o abordare complexa si inovativa a problematicii. Cercetarea a urmarit analizarea cantitativa a pietei de media din Romania, dar si a altor tari europene pentru a determina contextul pozitionarii actuale si a perspectivelor Romaniei ca urmare a exemplului celorlalte economii mai dezvoltate. La nivel de marca, prin multitudinea de modele statistice aplicate (corelatii, regresii, ACP, clustere) s-a determinat efectul pe care il are media (prin bugetul investit, tipul de media ales, mixul folosit) asupra indicatorilor de marca (notorietate si utilizare)
Nota clientilor