Povesti cu lipici: Cum poate storytellingul sa captiveze clientii, sa influenteze publicul si sa iti transforme afacerea/ Stories that Stick: How Storytelling Can Captivate Customers, Influence Audiences, and Transform Your Business de Kindra Hall este o carte fascinanta despre puterea irezistibila a povestilor. Pentru ca povestile bine alese si spuse exact in momentul potrivit pot schimba comportamente, pot corecta greseli, pot inmuia inimi, pot atrage mai multe vanzari, si chiar mai mult decat atat, pot schimba destine. Fie ca acestea sunt ale unor oameni, sau ale unor afaceri... O astfel de poveste, convingatoare si bine spusa, care a venit exact la momentul potrivit, l-a schimbat de exemplu pe un barbat care nu acorda nicio atentie ingrijirii personale, povestea parfumului Eight & Bob, folosit de fostul presedinte al SUA, John F. Kennedy. In timp ce se afla in vacanta in Ljubljana, un vanzator ambulant a incercat sa-i vanda acest parfum. In ciuda faptului ca barbatul nu s-a aratat catusi de putin interesat de parfumuri, vanzatorul si-a spus povestea plin de entuziasm pana la capat. Iar povestea lui s-a dovedit a fi atat de interesanta, incat, in final, barbatul s-a hotarat sa-l cumpere, fara nici macar sa-l miroasa inainte. Barbatul respectiv era sotul autoarei cartii de fata, Kindra Hall, iar intamplarea, desi destul de neinsemnata, a avut o contributie destul de importanta la scrierea acestei carti. Kindra Hall este speaker si storyteller premiat. Articolele ei au fost publicate pe site-urile Entrepreneur.com si Inc.com, fiind in acelasi timp redactor colaborator al revistei Success. Colaboreaza cu diferite branduri si vorbeste in numele lor pentru a le ajuta sa se foloseasca de puterea storytellingului. Traieste in New York City impreuna cu sotul ei si cu cei doi copii ai lor, un baiat si o fata. Are o bicicleta stationara Soul Cycle pe care o foloseste cu entuziasm, prefera locul de la fereastra in avion si intotdeauna isi bea cafeaua rece. Si inca ceva... este extrem de simpatica!!! Asadar, daca vrei sa afli cum le poate schimba storytellingul modul de gandire al celor implicati in afaceri, dar si modul in care acestia simt si se comporta, dar mai ales, daca vrei sa afli cum poti folosi si tu aceasta putere pentru a te bucura de mai mult succes in societate si in afaceri, cartea de fata iti va fi de un real folos. Indiferent de ceea ce faci, indiferent in ce punct al carierei te afli, trebuie sa citesti aceasta carte chiar acum. - Seth Godin, autorul cartii Vaca mov, bestseller New York Times. Cartea de fata este structurata in trei parti dupa cum urmeaza: Partea 1: Puterea irezistibila a storytellingului O poveste ii face pe oameni sa se indragosteasca de un produs, sa aprecieze valoarea unui serviciu si sa se simta obligati sa actioneze. - Kindra Hall, Povesti cu lipici In aceasta sectiune esti invitat sa afli mai multe despre decalajele din afaceri si puntile care le elimina pentru ca, este de parere Kindra Hall, pentru ca o afacere sa functioneze, trebuie sa elimini decalajele. Prin urmare, autoarea ne prezinta in aceasta sectiune storytellingul ca pe o modalitate de a capta atentia, de a influenta si totodata de a transforma publicul, prin urmare, ca pe o modalitate de a construi punti durabile si intre tine sau afacerea ta si publicul tau. Cele trei elemente de construire a unei punti ale unei povesti sunt: 1. Captarea atentiei - Atat timp cat povestea pe care o spui este suficient de interesanta, vei avea parte de toata atentia publicului tau; 2. Influenta - Povestile au puterea de a indeparta rezistenta. O poveste ii face pe oameni sa se indragosteasca de un produs, sa aprecieze valoarea unui serviciu si sa se simta obligati sa actioneze. 3. Transformarea. De obicei scopul unei afaceri este destul de banal. Dar daca stii sa scoti in evidenta partea nobila a activitatii pe care o desfasoara o organizatie, mesajul tau va avea puterea sa transforme atat organizatia, cat si oamenii care lucreaza in cadrul ei. (Exemplu: O companie de transport al carei unic obiectiv este acela de a muta lucrurile dintr-un loc in altul, care declara ca misiunea ei este de a-si ajuta clientii sa isi tina promisiunile. O cauza nobila, asadar.) A fost odata ca niciodata un creier... Motivul pentru care storytellingul chiar functioneaza este faptul ca povestile ne fac sa ne comutam atentia dinspre noi spre altceva, creand legaturi puternice intre oameni, bazate pe incredere. Astfel, odata ce captam atentia oamenilor cu putin cortizol si le castigam increderea, gratie oxitocinei, acestia devin mult mai darnici. Un bun exemplu referitor la puterea transformatoare a povestilor este cel privitor la galele caritabile. Oxitocina secretata in timpul ascultarii povestilor emotionante, dar si empatia, ii fac pe oameni sa isi doreasca sa ii ajute pe ceilalti in mod palpabil, chiar daca e costisitor. Aceasta este, in esenta, lectia pe care ne-o da neurologia despre creier si afaceri: trebuie sa folosesti povesti, iar povestil
Scrie parerea ta
Povesti cu lipici
Ai cumparat produsul Povesti cu lipici ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Povesti cu lipici: Cum poate storytellingul sa captiveze clientii, sa influenteze publicul si sa iti transforme afacerea/ Stories that Stick: How Storytelling Can Captivate Customers, Influence Audiences, and Transform Your Business de Kindra Hall este o carte fascinanta despre puterea irezistibila a povestilor. Pentru ca povestile bine alese si spuse exact in momentul potrivit pot schimba comportamente, pot corecta greseli, pot inmuia inimi, pot atrage mai multe vanzari, si chiar mai mult decat atat, pot schimba destine. Fie ca acestea sunt ale unor oameni, sau ale unor afaceri... O astfel de poveste, convingatoare si bine spusa, care a venit exact la momentul potrivit, l-a schimbat de exemplu pe un barbat care nu acorda nicio atentie ingrijirii personale, povestea parfumului Eight & Bob, folosit de fostul presedinte al SUA, John F. Kennedy. In timp ce se afla in vacanta in Ljubljana, un vanzator ambulant a incercat sa-i vanda acest parfum. In ciuda faptului ca barbatul nu s-a aratat catusi de putin interesat de parfumuri, vanzatorul si-a spus povestea plin de entuziasm pana la capat. Iar povestea lui s-a dovedit a fi atat de interesanta, incat, in final, barbatul s-a hotarat sa-l cumpere, fara nici macar sa-l miroasa inainte. Barbatul respectiv era sotul autoarei cartii de fata, Kindra Hall, iar intamplarea, desi destul de neinsemnata, a avut o contributie destul de importanta la scrierea acestei carti. Kindra Hall este speaker si storyteller premiat. Articolele ei au fost publicate pe site-urile Entrepreneur.com si Inc.com, fiind in acelasi timp redactor colaborator al revistei Success. Colaboreaza cu diferite branduri si vorbeste in numele lor pentru a le ajuta sa se foloseasca de puterea storytellingului. Traieste in New York City impreuna cu sotul ei si cu cei doi copii ai lor, un baiat si o fata. Are o bicicleta stationara Soul Cycle pe care o foloseste cu entuziasm, prefera locul de la fereastra in avion si intotdeauna isi bea cafeaua rece. Si inca ceva... este extrem de simpatica!!! Asadar, daca vrei sa afli cum le poate schimba storytellingul modul de gandire al celor implicati in afaceri, dar si modul in care acestia simt si se comporta, dar mai ales, daca vrei sa afli cum poti folosi si tu aceasta putere pentru a te bucura de mai mult succes in societate si in afaceri, cartea de fata iti va fi de un real folos. Indiferent de ceea ce faci, indiferent in ce punct al carierei te afli, trebuie sa citesti aceasta carte chiar acum. - Seth Godin, autorul cartii Vaca mov, bestseller New York Times. Cartea de fata este structurata in trei parti dupa cum urmeaza: Partea 1: Puterea irezistibila a storytellingului O poveste ii face pe oameni sa se indragosteasca de un produs, sa aprecieze valoarea unui serviciu si sa se simta obligati sa actioneze. - Kindra Hall, Povesti cu lipici In aceasta sectiune esti invitat sa afli mai multe despre decalajele din afaceri si puntile care le elimina pentru ca, este de parere Kindra Hall, pentru ca o afacere sa functioneze, trebuie sa elimini decalajele. Prin urmare, autoarea ne prezinta in aceasta sectiune storytellingul ca pe o modalitate de a capta atentia, de a influenta si totodata de a transforma publicul, prin urmare, ca pe o modalitate de a construi punti durabile si intre tine sau afacerea ta si publicul tau. Cele trei elemente de construire a unei punti ale unei povesti sunt: 1. Captarea atentiei - Atat timp cat povestea pe care o spui este suficient de interesanta, vei avea parte de toata atentia publicului tau; 2. Influenta - Povestile au puterea de a indeparta rezistenta. O poveste ii face pe oameni sa se indragosteasca de un produs, sa aprecieze valoarea unui serviciu si sa se simta obligati sa actioneze. 3. Transformarea. De obicei scopul unei afaceri este destul de banal. Dar daca stii sa scoti in evidenta partea nobila a activitatii pe care o desfasoara o organizatie, mesajul tau va avea puterea sa transforme atat organizatia, cat si oamenii care lucreaza in cadrul ei. (Exemplu: O companie de transport al carei unic obiectiv este acela de a muta lucrurile dintr-un loc in altul, care declara ca misiunea ei este de a-si ajuta clientii sa isi tina promisiunile. O cauza nobila, asadar.) A fost odata ca niciodata un creier... Motivul pentru care storytellingul chiar functioneaza este faptul ca povestile ne fac sa ne comutam atentia dinspre noi spre altceva, creand legaturi puternice intre oameni, bazate pe incredere. Astfel, odata ce captam atentia oamenilor cu putin cortizol si le castigam increderea, gratie oxitocinei, acestia devin mult mai darnici. Un bun exemplu referitor la puterea transformatoare a povestilor este cel privitor la galele caritabile. Oxitocina secretata in timpul ascultarii povestilor emotionante, dar si empatia, ii fac pe oameni sa isi doreasca sa ii ajute pe ceilalti in mod palpabil, chiar daca e costisitor. Aceasta este, in esenta, lectia pe care ne-o da neurologia despre creier si afaceri: trebuie sa folosesti povesti, iar povestil
Acorda un calificativ