Sunt vanzator, vand. Vand orice, oricand, oricui.Cred cu tarie ca un vanzator bun este acela care poate vinde orice. Daca eu sunt cel mai bun vanzator de telefoane mobile si de maine vand piscine, trebuie sa fiu si acolo la fel de bun. Cu un astfel de crez, ca o coloana vertebrala bine infipta in realitatea organismului sau profesional numit Vanzari , dar si cu umor, ironii si reflectii de viata si meserie , Adrian M. Cioroianu isi prezinta, in cartea sa in curs de aparitie la editura EVRIKA, spumoasele experiente si invataturi. Nu e putin lucru sa te afli, timp de 15 ani, intr-o liga a celor mai buni vanzatori de orice , sa smulgi fiecarei clipe, intalniri, patanii, fiecarui succes sau esec, sensul cel mai de pret care sa te duca mai sus, sa te faca mai bun, sa ai viziunea cea mai aplicata pe o piata atat de aprig supusa competitivitatii financiare, cum este lumea afacerilor azi.Cartea este o minunata si antrenanta relatare, de la sursa , a ceea ce ar trebui sa fie, in ochii autorului, parcursul ideal al unui invatacel in meseria de Salesman, de om de vanzari. Relatare facuta cu evident talent narativ, intr-un stil spontan si lipsit de inhibitii, plina de detalii simpatice si trimiteri la picanteriile unor situatii uneori comice, alteori tragicomice, in care un neinitiat in ale misterelor profesiei s-ar putea afla. In acelasi timp, textul cartii ramane, cu onestitate, unul al impartasirii serioase si generoase, caci a fi om de vanzari nu prespune aplicarea vreunei retete de-a gata, ci inseamna o nesfarsita creare de solutii noi la imprejurari noi, imposibil de prevazut – de aici coeficientul mare de sfaturi si ghidari prietenoase prin hatisurile inerente domeniului
Scrie parerea ta
Vand orice oricand oricui
Ai cumparat produsul Vand orice oricand oricui ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Sunt vanzator, vand. Vand orice, oricand, oricui.Cred cu tarie ca un vanzator bun este acela care poate vinde orice. Daca eu sunt cel mai bun vanzator de telefoane mobile si de maine vand piscine, trebuie sa fiu si acolo la fel de bun. Cu un astfel de crez, ca o coloana vertebrala bine infipta in realitatea organismului sau profesional numit Vanzari , dar si cu umor, ironii si reflectii de viata si meserie , Adrian M. Cioroianu isi prezinta, in cartea sa in curs de aparitie la editura EVRIKA, spumoasele experiente si invataturi. Nu e putin lucru sa te afli, timp de 15 ani, intr-o liga a celor mai buni vanzatori de orice , sa smulgi fiecarei clipe, intalniri, patanii, fiecarui succes sau esec, sensul cel mai de pret care sa te duca mai sus, sa te faca mai bun, sa ai viziunea cea mai aplicata pe o piata atat de aprig supusa competitivitatii financiare, cum este lumea afacerilor azi.Cartea este o minunata si antrenanta relatare, de la sursa , a ceea ce ar trebui sa fie, in ochii autorului, parcursul ideal al unui invatacel in meseria de Salesman, de om de vanzari. Relatare facuta cu evident talent narativ, intr-un stil spontan si lipsit de inhibitii, plina de detalii simpatice si trimiteri la picanteriile unor situatii uneori comice, alteori tragicomice, in care un neinitiat in ale misterelor profesiei s-ar putea afla. In acelasi timp, textul cartii ramane, cu onestitate, unul al impartasirii serioase si generoase, caci a fi om de vanzari nu prespune aplicarea vreunei retete de-a gata, ci inseamna o nesfarsita creare de solutii noi la imprejurari noi, imposibil de prevazut – de aici coeficientul mare de sfaturi si ghidari prietenoase prin hatisurile inerente domeniului
Acorda un calificativ