Marketing hotelier. Fii oaspetele hotelului tau. Harta experientelor unui turist vazuta prin ochii unui manager

Cod intern: xsales_1268466
Producator: Universul Juridic
Vizualizari: 89 / Achizitii: 45
Pret:   37.05 RON

Acest produs este publicat in categoria Librarie la data de 30-09-2023: 03:09 si vandut de BookZone. Vanzatorul isi asuma corectitudinea datelor publicate. ( alege finantarea potrivita )

  • Produs cu garantie

  • Livrare direct din stocul fizic al BookZone

  • Retur gratuit minim 14 zile de la data achizitiei

Harta experiențelor de calatorie este o poveste vizuala despre modul in care oaspeții interacționeaza cu hotelul. Ascultarea vocii acestora pe parcursul intregii calatorii este o necesitate in construirea unei strategii de marketing de succes. In ultimii ani, consumatorii au schimbat modul in care fac achiziții, distanțandu-se de calatoria tradiționala a cumparatorului. In dorința de a gasi noi modalitați de a atrage clienți, profesioniștii in marketing hotelier cauta acum raspunsuri la cateva intrebari importante cum ar fi: Cum calatoresc turiștii? Cum interacționeaza cu unitatea de cazare pe parcursul calatoriei lor? Cum se creeaza valoare pentru turist? Cum se produce o experiența memorabila in timpul calatoriei turistice? Cum se reflecta aceasta valoare inainte, in timpul și dupa o calatorie? Aceasta carte iși propune sa ofere un sprijin managementului unui hotel in gasirea de raspunsuri la aceste intrebari. Construirea harții experiențelor oaspeților ofera ocazia de a influența pozitiv experiența lor de calatorie, precum și de a crește numarul de comentarii pozitive, numarul de rezervari și, in cele din urma, veniturile generale
Nota clientilor