Harta experiențelor de calatorie este o poveste vizuala despre modul in care oaspeții interacționeaza cu hotelul. Ascultarea vocii acestora pe parcursul intregii calatorii este o necesitate in construirea unei strategii de marketing de succes. In ultimii ani, consumatorii au schimbat modul in care fac achiziții, distanțandu-se de calatoria tradiționala a cumparatorului. In dorința de a gasi noi modalitați de a atrage clienți, profesioniștii in marketing hotelier cauta acum raspunsuri la cateva intrebari importante cum ar fi: Cum calatoresc turiștii? Cum interacționeaza cu unitatea de cazare pe parcursul calatoriei lor? Cum se creeaza valoare pentru turist? Cum se produce o experiența memorabila in timpul calatoriei turistice? Cum se reflecta aceasta valoare inainte, in timpul și dupa o calatorie? Aceasta carte iși propune sa ofere un sprijin managementului unui hotel in gasirea de raspunsuri la aceste intrebari. Construirea harții experiențelor oaspeților ofera ocazia de a influența pozitiv experiența lor de calatorie, precum și de a crește numarul de comentarii pozitive, numarul de rezervari și, in cele din urma, veniturile generale
Scrie parerea ta
Marketing hotelier. Fii oaspetele hotelului tau. Harta experientelor unui turist vazuta prin ochii unui manager
Ai cumparat produsul Marketing hotelier. Fii oaspetele hotelului tau. Harta experientelor unui turist vazuta prin ochii unui manager ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Harta experiențelor de calatorie este o poveste vizuala despre modul in care oaspeții interacționeaza cu hotelul. Ascultarea vocii acestora pe parcursul intregii calatorii este o necesitate in construirea unei strategii de marketing de succes. In ultimii ani, consumatorii au schimbat modul in care fac achiziții, distanțandu-se de calatoria tradiționala a cumparatorului. In dorința de a gasi noi modalitați de a atrage clienți, profesioniștii in marketing hotelier cauta acum raspunsuri la cateva intrebari importante cum ar fi: Cum calatoresc turiștii? Cum interacționeaza cu unitatea de cazare pe parcursul calatoriei lor? Cum se creeaza valoare pentru turist? Cum se produce o experiența memorabila in timpul calatoriei turistice? Cum se reflecta aceasta valoare inainte, in timpul și dupa o calatorie? Aceasta carte iși propune sa ofere un sprijin managementului unui hotel in gasirea de raspunsuri la aceste intrebari. Construirea harții experiențelor oaspeților ofera ocazia de a influența pozitiv experiența lor de calatorie, precum și de a crește numarul de comentarii pozitive, numarul de rezervari și, in cele din urma, veniturile generale
Acorda un calificativ