Ce diferentiaza persuadatorii obisnuiti de cei care se bucura de succes? Utilizand aceeasi combinatie de cercetari stiintifice riguroase si accesibilitate care a facut din cartea sa, Influence, un bestseller emblematic, Robert Cialdini arata modul in care cei mai buni comunicatori profita de momentele privilegiate ale schimbarii , in care publicul devine receptiv la un mesaj inainte sa-l cunoasca. Persuasiunea optima se obtine printr-o pre-suasiune optima. Pentru a schimba spiritele, pre-suadatorii inteligenti schimba, mai intai, starile de spirit .In cea mai recenta carte a sa, Pre-suasiune, Robert Cialdini explica metodele de actiune ale marilor pre-suadatori. Schimbarea atitudinilor, a credintelor sau a experientelor celor care asculta nu este necesara, spune Cialdini – tot ce trebuie sa faci este sa modifici centrul atentiei publicului chiar inainte de a-i solicita intreprinderea unei actiuni relevante. Cialdini se inspira dintr-o multitudine de studii si relatari, de la campanii online de marketing, la eforturi eficiente de propaganda pe timp de razboi, ilustrand modul in care canalizarea iscusita a atentiei duce la o pre-suasiune puternica si la rezultate pozitive.Nicio alta cercetare psihologica realizata pana acum nu a fost folosita mai frecvent si cu mai mult succes decat cercetarile lui Robert Cialdini care, literalmente, a scris cartea despre influenta. Acum a comis-o din nou, aratandu-ne puterea momentului care preceda o tentativa de persuadare. Acesta este clasicul Cialdini – autoritar, original si imediat aplicabil. — Richard H. Thaler, coautor al cartii Nudge si autorul cartii Comportament inadecvatMarele psihosociolog Robert Cialdini a scris o alta carte nemuritoare si indispensabila despre psihologia influentei. O voi recomanda ani si ani la rand. — Amy Cuddy, autoarea cartii PrezentaO lectura extrem de fascinanta despre cele mai importante stimulente ale persuasiunii, care nu sunt cuvintele pe care le alegem intr-un moment anume, ci modul in care pregatim terenul in prealabil. Nu vei mai privi niciodata persuasiunea la fel. — Adam Grant, autorul cartilor Originalii si A da si a lua
Scrie parerea ta
Pre-suasiune
Ai cumparat produsul Pre-suasiune ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Ce diferentiaza persuadatorii obisnuiti de cei care se bucura de succes? Utilizand aceeasi combinatie de cercetari stiintifice riguroase si accesibilitate care a facut din cartea sa, Influence, un bestseller emblematic, Robert Cialdini arata modul in care cei mai buni comunicatori profita de momentele privilegiate ale schimbarii , in care publicul devine receptiv la un mesaj inainte sa-l cunoasca. Persuasiunea optima se obtine printr-o pre-suasiune optima. Pentru a schimba spiritele, pre-suadatorii inteligenti schimba, mai intai, starile de spirit .In cea mai recenta carte a sa, Pre-suasiune, Robert Cialdini explica metodele de actiune ale marilor pre-suadatori. Schimbarea atitudinilor, a credintelor sau a experientelor celor care asculta nu este necesara, spune Cialdini – tot ce trebuie sa faci este sa modifici centrul atentiei publicului chiar inainte de a-i solicita intreprinderea unei actiuni relevante. Cialdini se inspira dintr-o multitudine de studii si relatari, de la campanii online de marketing, la eforturi eficiente de propaganda pe timp de razboi, ilustrand modul in care canalizarea iscusita a atentiei duce la o pre-suasiune puternica si la rezultate pozitive.Nicio alta cercetare psihologica realizata pana acum nu a fost folosita mai frecvent si cu mai mult succes decat cercetarile lui Robert Cialdini care, literalmente, a scris cartea despre influenta. Acum a comis-o din nou, aratandu-ne puterea momentului care preceda o tentativa de persuadare. Acesta este clasicul Cialdini – autoritar, original si imediat aplicabil. — Richard H. Thaler, coautor al cartii Nudge si autorul cartii Comportament inadecvatMarele psihosociolog Robert Cialdini a scris o alta carte nemuritoare si indispensabila despre psihologia influentei. O voi recomanda ani si ani la rand. — Amy Cuddy, autoarea cartii PrezentaO lectura extrem de fascinanta despre cele mai importante stimulente ale persuasiunii, care nu sunt cuvintele pe care le alegem intr-un moment anume, ci modul in care pregatim terenul in prealabil. Nu vei mai privi niciodata persuasiunea la fel. — Adam Grant, autorul cartilor Originalii si A da si a lua
Acorda un calificativ