Piesa cu piesa

Cod intern: xsales_1259913
Producator: Publica
Vizualizari: 60 / Achizitii: 42
Pret:   40.1 RON

Acest produs este publicat in categoria Librarie la data de 30-09-2023: 03:09 si vandut de BookZone. Vanzatorul isi asuma corectitudinea datelor publicate. ( alege finantarea potrivita )

  • Produs cu garantie

  • Livrare direct din stocul fizic al BookZone

  • Retur gratuit minim 14 zile de la data achizitiei

Piesa cu piesa este un proiect al editurii Publica, sustinut de UniCredit Tiriac Bank. Desi exista multe lucruri ce pot fi luate drept exemplu din renasterea LEGO, sunt de asemenea si multe de evitat. Am intalnit multi directori executivi care au vrut sa reproduca succesul companiei LEGO, insa nu au luat in considerare trauma ce a determinat redresarea. Sfatul nostru catre ei este mereu acelasi: nu astepta ca o criza sa provoace dorinta de schimbare profunda si sistemica. Desi alunecarea catre faliment, asa cum s-a intamplat cu LEGO in anul 2003, iti ascute mintea, ea nu este nici necesara si nici de dorit. Inovatia permanenta trebuie sa fie un produs al capacitatii unei organizatii de a invata si de a se adapta conditiilor de pe piata. DAVID C. ROBERTSON Una dintre cele mai bune carti de afaceri ale anului 2013. Fortune O lectura fascinanta. Povestea companiei LEGO, care a fost la un pas de faliment pentru ca ulterior sa se transforme intr-una dintre cele mai inovative organizatii de pe piata, reprezinta o sursa de inspiratie si o lectie pentru noi toti. Chris Anderson, autorul cartii Coada lunga Orice manager responsabil poate invata cate ceva din lectiile inovatiei predate de LEGO. Forbes Piesa cu piesa este un studiu de caz revelator despre modul in care o companie de talia celor de la LEGO reuseste sa schimbe prin inovatie regulile jocului si sa-si recastige o pozitie de lider pe o piata extrem de concurentiala. Bryce G. Hoffman, autorul cartii American Icon: Alan Mulally and the Fight to Save Ford Motor Company Argumentul UniCredit Tiriac Bank Cea mai mare provocare in lumea afacerilor nu este aceea de a construi un produs inovativ; ci este aceea de a construi o organizatie care sa poata crea permanent produse inovative. Compania LEGO a atins acest deziderat cu mare maiestrie
Nota clientilor