Lucrarea Ghidul profesorului din învățământul primar simultan face parte din colectia Sinteze de pedagogie și vine în sprijinul cadrelor didactice care desfăşoară activităţi în regim simultan, oferind o serie de recomandări şi resurse cu caracter teoretic şi practic-aplicativ. Chiar dacă este conceput ca un auxiliar curricular circumscris tematicilor specifice învăţământului simultan, acesta poate fi considerat un instrument didactic util şi cadrelor didactice din învăţământul organizat cu clase omogene, studenţilor sau masteranzilor din cadrul specializărilor specifice domeniului ştiinţelor educaţiei. Cu toate acestea, ghidul nu trebuie considerat un panacea-surpriză la provocările şi constrângerile organizării activităţilor didactice în regim simultan, ci mai degrabă un punct de plecare spre noi demersuri de investigaţie într-o tematică atât de vastă şi totodată generoasă. Temele abordate în această lucrare au luat în considerare literatura de profil, rezultatele cercetărilor din alte ţări, dar şi bunele practici experimentate cu succes în învăţământul primar simultan din ţara noastră. Astfel că autorii oferă răspunsuri la unele întrebări şi, în acelaşi timp, incită cititorii spre a-şi adresa altele, ale căror răspunsuri pot fi identificate în condiţiile unor abordări didactice individualizate, date de contextul specific fiecărei şcoli în care este organizată activitatea simultană. Despre coordonatori Prof. univ. dr. habil. Ion ALBULESCU este directorul Departamentului de Ştiinţe ale Educaţiei, Facultatea de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei, Universitatea Babeş-Bolyai Cluj-Napoca. Predă disciplinele: Istoria doctrinelor pedagogice, Alternative educaționale, Procedee discursive didactice, Orientări în filosofia contemporană a educației. Totodată, este îndrumător de doctorat în Școala doctorală Educație, Reflecție, Dezvoltare din Universitatea Babeş-Bolyai. Este coordonator al colecției Sinteze de pedagogie. Horaţiu CATALANO este conferențiar universitar doctor la Departamentul de Ştiinţe ale Educaţiei, Facultatea de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei, din cadrul Universităţii Babeş-Bolyai, Cluj-Napoca. Este licențiat în pedagogie, doctor în Șiințele educației, coordonator de doctorat în domeniul Științe ale educației și coordonatorul programelor de formare continuă pentru cadrele didactice furnizate de Departamentul de Științe ale Educației. Deţine o experienţă didactică relevantă în învăţământul preuniversitar şi universitar, precum și experienţă managerială semnificativă acumulată ca urmare a îndeplinirii funcţiilor de inspector şcolar general/general adjunct și director de extensie universitară. Este coordonator al colecției Sinteze de pedagogie
Scrie parerea ta
Ghidul profesorului din invatamantul primar simultan
Ai cumparat produsul Ghidul profesorului din invatamantul primar simultan ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Lucrarea Ghidul profesorului din învățământul primar simultan face parte din colectia Sinteze de pedagogie și vine în sprijinul cadrelor didactice care desfăşoară activităţi în regim simultan, oferind o serie de recomandări şi resurse cu caracter teoretic şi practic-aplicativ. Chiar dacă este conceput ca un auxiliar curricular circumscris tematicilor specifice învăţământului simultan, acesta poate fi considerat un instrument didactic util şi cadrelor didactice din învăţământul organizat cu clase omogene, studenţilor sau masteranzilor din cadrul specializărilor specifice domeniului ştiinţelor educaţiei. Cu toate acestea, ghidul nu trebuie considerat un panacea-surpriză la provocările şi constrângerile organizării activităţilor didactice în regim simultan, ci mai degrabă un punct de plecare spre noi demersuri de investigaţie într-o tematică atât de vastă şi totodată generoasă. Temele abordate în această lucrare au luat în considerare literatura de profil, rezultatele cercetărilor din alte ţări, dar şi bunele practici experimentate cu succes în învăţământul primar simultan din ţara noastră. Astfel că autorii oferă răspunsuri la unele întrebări şi, în acelaşi timp, incită cititorii spre a-şi adresa altele, ale căror răspunsuri pot fi identificate în condiţiile unor abordări didactice individualizate, date de contextul specific fiecărei şcoli în care este organizată activitatea simultană. Despre coordonatori Prof. univ. dr. habil. Ion ALBULESCU este directorul Departamentului de Ştiinţe ale Educaţiei, Facultatea de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei, Universitatea Babeş-Bolyai Cluj-Napoca. Predă disciplinele: Istoria doctrinelor pedagogice, Alternative educaționale, Procedee discursive didactice, Orientări în filosofia contemporană a educației. Totodată, este îndrumător de doctorat în Școala doctorală Educație, Reflecție, Dezvoltare din Universitatea Babeş-Bolyai. Este coordonator al colecției Sinteze de pedagogie. Horaţiu CATALANO este conferențiar universitar doctor la Departamentul de Ştiinţe ale Educaţiei, Facultatea de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei, din cadrul Universităţii Babeş-Bolyai, Cluj-Napoca. Este licențiat în pedagogie, doctor în Șiințele educației, coordonator de doctorat în domeniul Științe ale educației și coordonatorul programelor de formare continuă pentru cadrele didactice furnizate de Departamentul de Științe ale Educației. Deţine o experienţă didactică relevantă în învăţământul preuniversitar şi universitar, precum și experienţă managerială semnificativă acumulată ca urmare a îndeplinirii funcţiilor de inspector şcolar general/general adjunct și director de extensie universitară. Este coordonator al colecției Sinteze de pedagogie
Acorda un calificativ