Organizația reinventată, tradusă în 18 țări, este considerată cea mai influentă carte de business a deceniului. Descrisă ca ,,inovatoare , ,,vizionară și ,,un studiu de pionierat în gândirea de management de către unii dintre cei mai respectați profesori de management și dezvoltare personală, a declanșat o mișcare globală a organizațiilor de a adopta practici de management radical diferite, mai eficiente și mai umane.Frederic Laloux reinventează structura, cât mai ales spiritul organizației, din perspectiva conceptului de management și leadership. În contextul actual, presărat cu provocări în toate domeniile vieții sociale, economice și politice, această operă reprezintă atât o sursă de inspirație, cât mai ales un ghid practice care poate și trebuie să fie urmat. Atât de cei care construiesc organizații noi, dar mai ales de cei care vor să acorde o nouă șansă organizațiilor mature .Bogdan Popescu, Marketing and Sales Excellence Manager, BayerFREDERIX LALOUXFost partener asociat la McKinsey & Company, Laloux are un MBA la INSEAD și o diplomă în coaching de la Newfield Network din Boulder, Colorado. Este pasionat de călătorii și vorbește fluent cinci limbi străine.Frederic Laloux trăiește în Ithaca, NY, USA alături de soția sa Hélène și cei doi copii
Scrie parerea ta
Organizatia reinventata
Ai cumparat produsul Organizatia reinventata ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Organizația reinventată, tradusă în 18 țări, este considerată cea mai influentă carte de business a deceniului. Descrisă ca ,,inovatoare , ,,vizionară și ,,un studiu de pionierat în gândirea de management de către unii dintre cei mai respectați profesori de management și dezvoltare personală, a declanșat o mișcare globală a organizațiilor de a adopta practici de management radical diferite, mai eficiente și mai umane.Frederic Laloux reinventează structura, cât mai ales spiritul organizației, din perspectiva conceptului de management și leadership. În contextul actual, presărat cu provocări în toate domeniile vieții sociale, economice și politice, această operă reprezintă atât o sursă de inspirație, cât mai ales un ghid practice care poate și trebuie să fie urmat. Atât de cei care construiesc organizații noi, dar mai ales de cei care vor să acorde o nouă șansă organizațiilor mature .Bogdan Popescu, Marketing and Sales Excellence Manager, BayerFREDERIX LALOUXFost partener asociat la McKinsey & Company, Laloux are un MBA la INSEAD și o diplomă în coaching de la Newfield Network din Boulder, Colorado. Este pasionat de călătorii și vorbește fluent cinci limbi străine.Frederic Laloux trăiește în Ithaca, NY, USA alături de soția sa Hélène și cei doi copii
Acorda un calificativ