De la crearea sa în timpul boomului dot com din 1999 și până la momentul în care a fost cumpărată de Amazon în 2009, Zappos, compania de servicii pentru clienți, continuă să uimească datorită spiritului său antreprenorial perturbator și angajaților săi radical de inovatori. În permanentă dezvoltare pe parcursul ultimelor două decenii, Zappos a depășit durata de viață aparent inevitabil de scurtă a companiilor obișnuite. Cum reușește oare? În The Power of WOW, continuarea cărții lui Tony Hsieh intitulate Cum să livrezi fericire, angajații Zappos din toate departamentele împărtășesc poveștile impresionante și lecțiile de afaceri și de viață pe care le-au învățat, de la cum să ofere servicii empatice pentru clienți în cazul unei situații devastatoare la cum să creeze o structură organizațională autoorganizată folosind Dinamica Bazată pe Piață și orice altceva. Vioaie și plină de voci diverse și autentice, The Power of WOW le oferă cititorilor o imagine exclusivă și captivantă a modului în care Zappos își găsește motivația și în care le oferă celor pasionați ocazia de a-și dezlănțui la locul de muncă forțele nedescoperite pentru a dezvolta compania pornind de la interior. Fie că sunteți client, angajat, lider în afaceri, acționar, antreprenor sau pur și simplu cititor, The Power of WOW vă va arăta cum se poate schimba totul – afacerile, comunitatea și viața – când conduceți cu umanitate și când aduceți această calitate la locul de muncă
Scrie parerea ta
The Power of WOW
Ai cumparat produsul The Power of WOW ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
De la crearea sa în timpul boomului dot com din 1999 și până la momentul în care a fost cumpărată de Amazon în 2009, Zappos, compania de servicii pentru clienți, continuă să uimească datorită spiritului său antreprenorial perturbator și angajaților săi radical de inovatori. În permanentă dezvoltare pe parcursul ultimelor două decenii, Zappos a depășit durata de viață aparent inevitabil de scurtă a companiilor obișnuite. Cum reușește oare? În The Power of WOW, continuarea cărții lui Tony Hsieh intitulate Cum să livrezi fericire, angajații Zappos din toate departamentele împărtășesc poveștile impresionante și lecțiile de afaceri și de viață pe care le-au învățat, de la cum să ofere servicii empatice pentru clienți în cazul unei situații devastatoare la cum să creeze o structură organizațională autoorganizată folosind Dinamica Bazată pe Piață și orice altceva. Vioaie și plină de voci diverse și autentice, The Power of WOW le oferă cititorilor o imagine exclusivă și captivantă a modului în care Zappos își găsește motivația și în care le oferă celor pasionați ocazia de a-și dezlănțui la locul de muncă forțele nedescoperite pentru a dezvolta compania pornind de la interior. Fie că sunteți client, angajat, lider în afaceri, acționar, antreprenor sau pur și simplu cititor, The Power of WOW vă va arăta cum se poate schimba totul – afacerile, comunitatea și viața – când conduceți cu umanitate și când aduceți această calitate la locul de muncă
Acorda un calificativ