Cum ar trebui să se poarte și să vorbească un medic pentru ca pacientul să nu vină la el cu teamă? Cum comunici, ca medic, pe înțelesul pacientului? Cum îi comunici unui pacient un diagnostic cumplit precum cancerul?Cu o experiență medicală de 25 de ani, dr. Beatrice Mahler oferă răspunsuri simple, cu exemple, la aceste întrebări și la multe altele. În partea a doua a cărții, câteva personalități din diverse domenii răspund întrebărilor autoarei, explicând ce ar trebui să facă medicii din România ca să comunice mai bine, în beneficiul pacienților, dar și pentru ca publicul să fie mai bine informat și să dobândească o mai bună educație medicală.Acest volum se adresează deopotrivă corpului medical și pacienților, jurnaliștilor și specialiștilor din mediul academic, cu convingerea că o mai bună comunicare între medici și pacienți, între medici și presă și, de asemenea, o mai bună comunicare cu marele public pot duce la rezultate mai bune în medicină, în beneficiul celor suferinzi, și la mai multă coeziune – la mai multă încredere reciprocă în societate
Scrie parerea ta
Comunicarea medic–pacient in cuvinte si dincolo de ele
Ai cumparat produsul Comunicarea medic–pacient in cuvinte si dincolo de ele ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Cum ar trebui să se poarte și să vorbească un medic pentru ca pacientul să nu vină la el cu teamă? Cum comunici, ca medic, pe înțelesul pacientului? Cum îi comunici unui pacient un diagnostic cumplit precum cancerul?Cu o experiență medicală de 25 de ani, dr. Beatrice Mahler oferă răspunsuri simple, cu exemple, la aceste întrebări și la multe altele. În partea a doua a cărții, câteva personalități din diverse domenii răspund întrebărilor autoarei, explicând ce ar trebui să facă medicii din România ca să comunice mai bine, în beneficiul pacienților, dar și pentru ca publicul să fie mai bine informat și să dobândească o mai bună educație medicală.Acest volum se adresează deopotrivă corpului medical și pacienților, jurnaliștilor și specialiștilor din mediul academic, cu convingerea că o mai bună comunicare între medici și pacienți, între medici și presă și, de asemenea, o mai bună comunicare cu marele public pot duce la rezultate mai bune în medicină, în beneficiul celor suferinzi, și la mai multă coeziune – la mai multă încredere reciprocă în societate
Acorda un calificativ