Se estimează că, anual, între optzeci și nouăzeci de milioane de copii primesc un set LEGO și până la zece milioane de adulți își cumpără unul pentru ei. LEGO este însă mai mult decât un număr copleșitor de cărămizi din plastic ce pot fi asamblate în nenumărate moduri, este o viziune despre ceea ce înseamnă jocul pentru omenire.Folosind documente inedite provenite din arhiva companiei și interviuri în exclusivitate cu membrii familiei fondatoare, Jens Andersen reface istoria ascensiunii spectaculoase a LEGO plecând de la evenimentele care au precedat înființarea în 1932, la Billund, în Danemarca, și până în zilele noastre. Este drumul de la un modest atelier de tâmplărie la o fabrică de jucării, de la o afacere locală la una națională și, mai apoi, la una globală, cu toate succesele, dar și cu eșecurile și perioadele de stagnare, precum și cu modul în care, prin inovare și creativitate, au fost depășite. Cartea aceasta spune povestea modului în care familia mea a construit brandul LEGO – KJELD KIRK KRISTIANSEN, fost președinte și director executiv al grupului, din a treia generație a familiei fondatoare O lectură obligatorie pentru toți fanii LEGO. – Block
Scrie parerea ta
LEGO. Istoria unei afaceri de familie
Ai cumparat produsul LEGO. Istoria unei afaceri de familie ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Se estimează că, anual, între optzeci și nouăzeci de milioane de copii primesc un set LEGO și până la zece milioane de adulți își cumpără unul pentru ei. LEGO este însă mai mult decât un număr copleșitor de cărămizi din plastic ce pot fi asamblate în nenumărate moduri, este o viziune despre ceea ce înseamnă jocul pentru omenire.Folosind documente inedite provenite din arhiva companiei și interviuri în exclusivitate cu membrii familiei fondatoare, Jens Andersen reface istoria ascensiunii spectaculoase a LEGO plecând de la evenimentele care au precedat înființarea în 1932, la Billund, în Danemarca, și până în zilele noastre. Este drumul de la un modest atelier de tâmplărie la o fabrică de jucării, de la o afacere locală la una națională și, mai apoi, la una globală, cu toate succesele, dar și cu eșecurile și perioadele de stagnare, precum și cu modul în care, prin inovare și creativitate, au fost depășite. Cartea aceasta spune povestea modului în care familia mea a construit brandul LEGO – KJELD KIRK KRISTIANSEN, fost președinte și director executiv al grupului, din a treia generație a familiei fondatoare O lectură obligatorie pentru toți fanii LEGO. – Block
Acorda un calificativ