Am devenit un suporter daca pot sa zic asa al orchestrelor de tineret din lumea muzicii clasice. Atunci cand Marin Cazacu a avut la noi aceasta idee cu zece ani in urma mi s-a parut curata minunatie. Am sperat atunci ca ideea sa nu va avea soarta multor idei generoase care incep bine dar se termina prost. Caci cred ca destinul unui tanar muzician e cat se poate de fragil chiar daca acel muzician e extraordinar de talentat. Marin Cazacu a avut si are o extraordinara tenacitate in continuarea acestui proiect. Cine l-a ascultat si ca violoncelist si ca manager cred ca s-a simtit incantat vazand cat de bine si-a pus in opera ideea fara sa-si puna in umbra propria sa cariera. Ma bucur ca Oltea Serban-Parau a scris acum o carte despre orchestrele de tineret din Romania pornind de la o discutie memorabila cu Marin Cazacu in care acest maestru al violoncelului si al unei viziuni artistice fara egal i s-a confesat cu o gandire de mare om de cultura pentru care a face ceva cuprinzator in muzica tine de inspiratie dar si de perseverenta de a transforma o idee in orchestre care pot fi pipaite cu urechea. Cristian Teodorescu Am inceput sa vorbesc serios cu Marin Cazacu despre ideea unei carti povestind primii zece ani ai Orchestrei Romane de Tineret in 2017 cand pregatirile pentru anul aniversar erau deja pe ultima suta de metri. La 10 ani de cand ascultam la Sinaia primul concert al Orchestrei Romane de Tineret am inceput sa depan firul inapoi stand de vorba cu cele mai importante persoane din istoria acestui vis implinit si in primul rand cu persoana de la care a pornit ideea Orchestrelor Nationale de Tineret ale Romaniei in 2008 la Sinaia violoncelistul profesorul si promotorul Marin Cazacu. Oltea Serban-Para
Scrie parerea ta
Poveste din Romania de azi
Ai cumparat produsul Poveste din Romania de azi ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Am devenit un suporter daca pot sa zic asa al orchestrelor de tineret din lumea muzicii clasice. Atunci cand Marin Cazacu a avut la noi aceasta idee cu zece ani in urma mi s-a parut curata minunatie. Am sperat atunci ca ideea sa nu va avea soarta multor idei generoase care incep bine dar se termina prost. Caci cred ca destinul unui tanar muzician e cat se poate de fragil chiar daca acel muzician e extraordinar de talentat. Marin Cazacu a avut si are o extraordinara tenacitate in continuarea acestui proiect. Cine l-a ascultat si ca violoncelist si ca manager cred ca s-a simtit incantat vazand cat de bine si-a pus in opera ideea fara sa-si puna in umbra propria sa cariera. Ma bucur ca Oltea Serban-Parau a scris acum o carte despre orchestrele de tineret din Romania pornind de la o discutie memorabila cu Marin Cazacu in care acest maestru al violoncelului si al unei viziuni artistice fara egal i s-a confesat cu o gandire de mare om de cultura pentru care a face ceva cuprinzator in muzica tine de inspiratie dar si de perseverenta de a transforma o idee in orchestre care pot fi pipaite cu urechea. Cristian Teodorescu Am inceput sa vorbesc serios cu Marin Cazacu despre ideea unei carti povestind primii zece ani ai Orchestrei Romane de Tineret in 2017 cand pregatirile pentru anul aniversar erau deja pe ultima suta de metri. La 10 ani de cand ascultam la Sinaia primul concert al Orchestrei Romane de Tineret am inceput sa depan firul inapoi stand de vorba cu cele mai importante persoane din istoria acestui vis implinit si in primul rand cu persoana de la care a pornit ideea Orchestrelor Nationale de Tineret ale Romaniei in 2008 la Sinaia violoncelistul profesorul si promotorul Marin Cazacu. Oltea Serban-Para
Acorda un calificativ