Vorbeste ca la TED

Cod intern: xsales_19685685
Producator: Act si Politon
Vizualizari: 30 / Achizitii: 19
Pret:   44.1 RON

Acest produs este publicat in categoria Librarie la data de 19-10-2023: 03:10 si vandut de BookZone. Vanzatorul isi asuma corectitudinea datelor publicate. ( alege finantarea potrivita )

  • Produs cu garantie

  • Livrare direct din stocul fizic al BookZone

  • Retur gratuit minim 14 zile de la data achizitiei

Vorbește ca la TED / Talk Like TED de Carmine Gallo este o carte pe care o vei citi cu același entuziasm, și dacă prin natura meseriei pe care o practici ești nevoit să susții prezentări și să vorbești adesea în public, și dacă ești pur simplu curios cum ajung discursurile de la conferințele TED ((Tehnologie, Educație, Design) să strângă milioane de vizualizări. Cartea te va convinge că lumea este încă flămândă de idei extraordinare prezentate într-un mod atractiv și te va învăța să fii pregătit pentru situațiile în care ți se vor cere idei magnifice, prezentate uluitor… Carmine Gallo, autorul lucrării de față, dar și al bestsellerului The Presentation Secrets of Steve Jobs (Secretele prezentării în opinia lui Steve Jobs), este consilierul în comunicare al celor mai admirate branduri din lume. Fost reporter principal de știri și corespondent pentru CNN și CBS, Gallo este un orator de referință, care a lucrat cu directori executivi de la Intel, Cisco, Chevron, Hewlett-Packard, Coca-Cola, Pfizer, etc. și care semnează editorialul My Communications Couch ( Consilierul meu în comunicare ) de pe Forbes.com. Dacă ai fost invitat să susții o prezentare la TED, atunci această carte este Biblia ta. Dacă nu ai fost invitat să susții o prezentare la TED și nu ai nicio intenție să faci așa ceva, această carte este, totuși, printre cele mai valoroase pe care le vei citi vreodată, pentru că, te va învăța cum să te vinzi pe tine și ideile tale mai convingător decât ți-ai imaginat vreodată. Pornind de la premisa că ideile sunt moneda secolului 21, dar că o idee bună trebuie să fie comunicată cu pricepere pentru a da roade, Carmine Gallo se angajează să-ți fie mentor pe calea de a deveni un vorbitor în public mai bun. Și nu trebuie neapărat să te pregătești pentru conferințele TED ca să ai nevoie de abilități mai bune de a vorbi în public. Potrivit lui Gallo, nu poți fi un bun antreprenor fără a stăpâni pe deplin arta vorbitului în public, fără a fi capabil să înțelegi știința și arta de a convinge.În timpul documentării pentru Talk Like TED, Gallo a studiat și analizat mai bine de 500 de prezentări TED (adică, peste 150 de ore) a discutat personal cu vorbitori de succes de la TED, dar și cu psihologi și specialiști în comunicare, încercând să descifreze care sunt secretele celor mai valoroase discursuri. Dincolo de niște observații generale, precum faptul că, pentru a susține un discurs captivant trebuie să fii interesant, distractiv și capabil să inspiri, Gallo a ajuns la concluzia că toți vorbitorii de la TED au în comun aceleași nouă secrete pe care ni le dezvăluie în cartea de față. Aflăm totodată o scurtă istorie a conferințelor TED dar și impactul uimitor pe care acestea au ajuns să îl aibă astăzi, grație internetului. Exemplele relevante de discursuri care au captivat publicul și au schimbat întrucâtva lumea prin mesajele lor, abundă, și sunt cum nu se poate mai convingătoare.  Vorbește ca la TED explorează știința comunicării mai profund decât aproape orice altă carte aflată astăzi pe piață. Îți prezintă bărbați și femei – oameni de știință, scriitori, educatori, ecologiști și lideri renumiți – care pregătesc și susțin discursul vieții lor. Fiecare dintre cele peste 1.500 de prezentări care sunt disponibile gratuit pe site-ul TED te poate învăța ceva despre vorbitul în public. Iată mai jos care sunt ingredientele de bază ale unui discurs de succes, în opinia lui Carmine Gallo: Orice discurs trebuie să fie: emoțional, nou, memorabil!Talk Like TED este structurată în trei părți, fiecare dintre ele vorbind despre cate o componentă obligatorie pe care trebuie să o conțină orice discurs:• Aspectul emoțional – impresionează;• Aspectul noutății – te învață ceva nou;• Aspectul memorabil – prezintă un conținut pe care nu îl vei uita niciodată
Nota clientilor