Cultivarea relatiilor cu clientii

Cod intern: xsales_315791809
Producator: Universul Juridic
Vizualizari: 7 / Achizitii: 4
Pret:   47.4 RON

Acest produs este publicat in categoria Librarie la data de 17-10-2024: 11:10 si vandut de BookZone. Vanzatorul isi asuma corectitudinea datelor publicate. ( alege finantarea potrivita )

  • Produs cu garantie

  • Livrare direct din stocul fizic al BookZone

  • Retur gratuit minim 14 zile de la data achizitiei

Organizarea optima a timpului.Cum influenteaza calitatea produselor si a serviciilor oferite relatiile de businessIn opinia autorului, clientul nostru nu este stapanul nostru – si nici nu ar trebui sa fie –, dar este esential pentru supravietuirea afacerilor. De aceea, calitatea produselor si serviciilor oferite nu trebuie sa fie cea pe care agentii economici (sustin ca) o ofera, ci aceea pe care cli­entul doreste sa o primeasca in schimbul platii pe care o face. De asemenea, mai conteaza si cum le sunt oferite consumatorilor respectivele produse si servicii.Pentru ca o societate comerciala sau o organizatie sa su­pravietuiasca, trebuie sa sustina si sa promoveze relatii excelente si pe ter­men lung cu consumatorii, oferindu-le cu profesionalism si pricepere pro­duse si servicii excelente, clientul si calitatea fiind componentele de baza ale modelelor de business.In acest volum, al doilea din seria proBUSINESS, va oferim cateva modalitati prin care puteti dezvolta relatiile cu clientii si indicatori practici pentru a evalua calitatea acestora, precum si a serviciilor si produselor oferite
Nota clientilor