Deși cultura organizaționala nu este un concept nou, acesta este insa unul extrem de actual, mai ales in contextul schimbarilor survenite in ultimii ani la nivel socio-economic, ceea ce face ca organizațiile sa caute modalitați noi sau imbunatațite de adaptare a proceselor de management. In lucrarea de fața s-a incercat evidențierea importanței și influenței culturii asupra managementului organizațiilor - in general, și asupra IMM-urilor - in particular, organizații in care valențele acesteia nu sunt inca pe deplin puse in valoare. Lucrarea ,,Cultura Organizaționala se remarca printr-o tratare complexa a conceptului de cultura organizaționala, cu accent pe definirea conceptelor, tipuri de cultura, evoluția culturii in cadrul organizațiilor, interdependențe dintre cultura organizaționala și componentele managementului, importanța culturii in intreprinderile mici și mijlocii (IMM-uri). Lucrarea se adreseaza in primul rand studenților, masteranzilor și doctoranzilor din domeniul economic in general, și in domeniul managementului in special. Totodata, grupul ținta vizat este mult mai larg, incluzand toți cercetatorii, specialiștii in domeniul managementului, dar și managerii și angajații din cadrul organizațiilor care doresc sa se familiarizeze cu noțiunile privind cultura organizaționala
Scrie parerea ta
Cultura organizationala
Ai cumparat produsul Cultura organizationala ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Deși cultura organizaționala nu este un concept nou, acesta este insa unul extrem de actual, mai ales in contextul schimbarilor survenite in ultimii ani la nivel socio-economic, ceea ce face ca organizațiile sa caute modalitați noi sau imbunatațite de adaptare a proceselor de management. In lucrarea de fața s-a incercat evidențierea importanței și influenței culturii asupra managementului organizațiilor - in general, și asupra IMM-urilor - in particular, organizații in care valențele acesteia nu sunt inca pe deplin puse in valoare. Lucrarea ,,Cultura Organizaționala se remarca printr-o tratare complexa a conceptului de cultura organizaționala, cu accent pe definirea conceptelor, tipuri de cultura, evoluția culturii in cadrul organizațiilor, interdependențe dintre cultura organizaționala și componentele managementului, importanța culturii in intreprinderile mici și mijlocii (IMM-uri). Lucrarea se adreseaza in primul rand studenților, masteranzilor și doctoranzilor din domeniul economic in general, și in domeniul managementului in special. Totodata, grupul ținta vizat este mult mai larg, incluzand toți cercetatorii, specialiștii in domeniul managementului, dar și managerii și angajații din cadrul organizațiilor care doresc sa se familiarizeze cu noțiunile privind cultura organizaționala
Acorda un calificativ