O istorie a cartilor antice chineze

Cod intern: xsales_322222803
Producator: Creator-Libris
Vizualizari: 19 / Achizitii: 16
Pret:   144.0 RON

Acest produs este publicat in categoria Librarie la data de 25-10-2024: 06:10 si vandut de BookZone. Vanzatorul isi asuma corectitudinea datelor publicate. ( alege finantarea potrivita )

  • Produs cu garantie

  • Livrare direct din stocul fizic al BookZone

  • Retur gratuit minim 14 zile de la data achizitiei

Cartile chineze antice au contribuit la raspandirea culturii chineze Antice. Mai mult, purtand informatii despre literatura, arta, stiinta, tehnologie, cercetare, acestea au fost in sine elemente ale culturii chineze antice. Cu alte cuvinte, prosperitatea industriei de carte din China Antica a reflectat bogatia culturii; totodata, cultura chineza a influentat si evolutia istoriei cartii. Asemenea societatii umane, civilizatiile materiale si intelectuale ale omenirii evolueaza constant. Civilizatia spirituala isi are propriile caracteristici in functie de cadrul temporal, iar cercetarea, literatura, arta, religia si obiceiurile se diferentiaza in functie de epoca. Pe scurt, fiecare perioada istorica este caracterizata de simboluri culturale proprii. Filosofii din Perioada Statelor Combatante, educatia clasica din timpul dinastiei Han, Xuanxue (metafizica chineza) din timpul dinastiilor Tang si Song, opera din timpul dinastiei Yuan, romanele si piesele de teatru din timpul dinastiilor Ming si Qing au reprezentat componente si manifestari importante ale culturii si au devenit simboluri culturale ale perioadei istorice respective. Trasaturile culturale ale unei epoci s-au reflectat in carti si in industria de carte de la acea vreme. Intre timp, si alte aspecte precum continutul, forma, publicarea, vanzarea si impactul cartilor asupra vietii de zi cu zi a oamenilor au fost luate in considerare. Prin urmare, aceasta carte, o cercetare asupra istoriei cartilor antice chineze, se doreste a fi o lucrare de istorie a culturii antice chineze, axata pe studiul cartilor .
Nota clientilor