În cartea Excelenţa în afaceri vorbeam despre transformarea unor rezultate bune în rezultate de excepţie. Însă aici, în Afaceri clădite să dureze ne referim la convertirea rezultatelor excelente într-o companie excelentă durabilă. Jim Collins Aceasta este una dintre cele mai influente lucrări contemporane. O carte care a zguduit din temelii lumea managementului. Şi una dintre cele mai vândute cărţi de profil din toate timpurile. Până în 2004, se vânduseră în întreaga lume 3,5 milioane de exemplare, provenind din 70 de retipăriri. În prezent, cartea a ajuns la a X-a ediţie, a fost tradusă în 25 de limbi, a fost editată în total de peste 40 de ori, iar ediţia originală s-a vândut în peste 1 milion de exemplare. A deţinut statutul de bestseller în America de Nord, Japonia, America de Sud şi în unele ţări europene. A stat vreme de peste 6 ani pe lista de cărţi bestseller publicată de Business Week. Iar Fortune, Wall Street Journal, Harvard Business Review şi Fast Company au prezentat-o cu interes. Şi continuă să fie editată, în diferite ţări de pe glob. În concluzie, putem spune că a devenit ceea ce foarte puţine cărţi de afaceri reuşesc să devină un vis pentru editor şi o lucrare clasică pentru manageri.
Scrie parerea ta
Afaceri cladite sa dureze
Ai cumparat produsul Afaceri cladite sa dureze ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
În cartea Excelenţa în afaceri vorbeam despre transformarea unor rezultate bune în rezultate de excepţie. Însă aici, în Afaceri clădite să dureze ne referim la convertirea rezultatelor excelente într-o companie excelentă durabilă. Jim Collins Aceasta este una dintre cele mai influente lucrări contemporane. O carte care a zguduit din temelii lumea managementului. Şi una dintre cele mai vândute cărţi de profil din toate timpurile. Până în 2004, se vânduseră în întreaga lume 3,5 milioane de exemplare, provenind din 70 de retipăriri. În prezent, cartea a ajuns la a X-a ediţie, a fost tradusă în 25 de limbi, a fost editată în total de peste 40 de ori, iar ediţia originală s-a vândut în peste 1 milion de exemplare. A deţinut statutul de bestseller în America de Nord, Japonia, America de Sud şi în unele ţări europene. A stat vreme de peste 6 ani pe lista de cărţi bestseller publicată de Business Week. Iar Fortune, Wall Street Journal, Harvard Business Review şi Fast Company au prezentat-o cu interes. Şi continuă să fie editată, în diferite ţări de pe glob. În concluzie, putem spune că a devenit ceea ce foarte puţine cărţi de afaceri reuşesc să devină un vis pentru editor şi o lucrare clasică pentru manageri.
Acorda un calificativ