Structura testelor presupune selectarea a două tipuri de texte, text literar (Subiectul I) și text nonliterar (Subiectul al II-lea), astfel încât să existe o reflectare a conținuturilor asimilate în clasele I-IV, dar și o continuitate în ceea ce privește dinamica subiectelor concepute în cadrul evaluărilor naționale din viitorii ani de studiu ai copilului. Scopul este acela ca, datorită răspunsurilor formulate, elevul să demonstreze abilități metacognitive, precum capacitatea de înțelegere a unei cerințe, a unui mesaj și, ulterior, de rezolvare și redare în scris (este vorba despre conceptul de literație, invocat în spaţiul teoriei educaționale actuale, un accent deosebit fiind acordat dezvoltării gândirii critice și creative a elevului)
Scrie parerea ta
Mă pregătesc pentru concursuri • Limba și literatura română pentru clasele a III-a și a IV-a
Ai cumparat produsul Mă pregătesc pentru concursuri • Limba și literatura română pentru clasele a III-a și a IV-a ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Structura testelor presupune selectarea a două tipuri de texte, text literar (Subiectul I) È™i text nonliterar (Subiectul al II-lea), astfel încât să existe o reflectare a conÈ›inuturilor asimilate în clasele I-IV, dar È™i o continuitate în ceea ce priveÈ™te dinamica subiectelor concepute în cadrul evaluărilor naÈ›ionale din viitorii ani de studiu ai copilului. Scopul este acela ca, datorită răspunsurilor formulate, elevul să demonstreze abilități metacognitive, precum capacitatea de înÈ›elegere a unei cerinÈ›e, a unui mesaj È™i, ulterior, de rezolvare È™i redare în scris (este vorba despre conceptul de literaÈ›ie, invocat în spaÅ£iul teoriei educaÈ›ionale actuale, un accent deosebit fiind acordat dezvoltării gândirii critice È™i creative a elevului)
Acorda un calificativ