Growth hacker în marketing

Cod intern: xsales_1256252
Producator: Act si Politon
Vizualizari: 34 / Achizitii: 21
Pret:   21.6 RON

Acest produs este publicat in categoria Librarie la data de 30-09-2023: 03:09 si vandut de BookZone. Vanzatorul isi asuma corectitudinea datelor publicate. ( alege finantarea potrivita )

  • Produs cu garantie

  • Livrare direct din stocul fizic al BookZone

  • Retur gratuit minim 14 zile de la data achizitiei

Growth Hacker în Marketing de Ryan Holiday este - după cum putem citi chiar pe copertă - un abecedar al viitorului relațiilor publice, marketingului și publicității. Sau… altfel spus, este o introducere în growth hacking, o nouă formă de marketing dezvoltată de tineri inovatori, care, neavând la dispoziție bugete exorbitante pentru a lansa, a vinde sau a crește produse, au fost nevoiți să găsească modalități revoluționare de a face toate aceste lucruri cu bugete mult mai mici. Dacă lucrezi în marketing sau e-commerce, dacă ai un magazin online sau un site, sau dacă intenționezi să te apuci de afaceri cu comerț de orice tip, informațiile din această carte îți vor fi de un real folos. Potrivit Cambridge Dictionary growth hacking-ul este o activitate care încearcă diferite metode pentru a face o companie să crească și să aibă mai mult succes . Același dicționar definește persoana care se ocupă cu growth hacking-ul, growth hacker-ul ca fiind cineva care încearcă diferite metode pentru a ajuta o companie (de regulă, o nouă companie) să crească și să aibă mai mult succes . Cartea lui Holiday este presărată cu exemple demne de urmat de growth hacking, care pot fi folosite cu succes ca model de orice marketer dornic să își ducă jobul la următorul nivel. Pe scurt, Growth Hacker în Marketing este o carte plină cu povești despre branduri de succes și modul în care o idee strălucită a făcut diferența în cazul lor între un brand mediocru și unul foarte valoros. Growth Hacker în Marketing, mărturisește autorul, s-a născut în urma unei munci asidue de cercetare care a durat doi ani, timp în care a studiat, cercetat și intervievat cei mai buni growth hackeri din lume. La cei doar 31 de ani ai săi, Ryan Holiday are o biografie impresionantă. La vârsta de 19 ani a renunțat la colegiu pentru a fi ucenicul lui Robert Greene, autorul cărții Succes și putere: 48 de legi pentru a reuși în viață . A continuat prin a consilia mulți autori de bestselleruri și muzicieni cu multiple discuri de platină. A avut mulți ani funcția de director de marketing la American Apparel, campaniile sale de aici fiind folosite ca studiu de caz de către Twitter, YouTube și Google și scriindu-se despre ele în AdAge, New York Times și Fast Company. Agenția lui de creație, Brass Check, a consiliat clienți importanți precum Google, TASER sau Complex, dar și mulți autori de bestselleruri precum: Neil Strauss, Tony Robbins sau Tim Ferriss. Este autorul a șase cărți, dintre care le amintim pe: Crede-mă, te mint! Confesiunile unui manipulator media , Obstacolul este calea: arta străveche de a transforma încercările în reușite sau Inamicul este ego-ul .Growth Hacking-ul ar putea fi definit la modul cel mai simplu ca o metodă nouă de marketing, care implică cheltuieli minime și profituri maxime. Exemplul relatat de Holiday în cartea de față despre lansarea și evoluția produsului Hotmail, este cum nu se poate mai relevant în ceea ce privește Growth Hackingul. Mai târziu, campania de lansare a Gmail va putea fi încadrată în aceeași categorie… Un neinițiat în acest domeniu, trebuie să înțeleagă că Growth Hackingul este despre a sparge limitele marketingului și a trece la nivelul următor, utilizând numeroasele instrumente noi pe care internetul ni le-a pus la dispoziție: e-mailul, bazele de date, rețelele de socializare și bootstrapping-ul.Mai mult decât atât, scopul growth hacking-ului este de a lua un brand (produs) de la zero și a-l face enorm, într-o perioadă foarte scurtă de timp.Așadar growth hacking-ul este un fel de marketing făcut cu bisturiul care, în loc să bombardeze publicul cu reclame sau să invadeze prima pagină a ziarelor pentru a determina notorietatea, folosește metode foarte precise și foarte măsurabile de a ajunge la un anumit public.În ceea ce îl privește pe specialistul în growth hacking, acesta este definit de autor ca fiind: Cineva care a aruncat manualul marketingului tradițional și l-a înlocuit numai cu ceea ce este testabil, urmăribil și măsurabil. Instrumentele lui sunt e-mailurile, reclamele cu plata la click, blogurile și platformele API, în locul reclamelor, al publicității și al banilor. În altă ordine de idei, growth hackerii provin din rândul programatorilor care stăpânesc deopotrivă știința datelor, dar și design-ul, deținând în egală măsură și cunoștințe de marketing. Aceștia au capacitatea de a crește și de a extinde afacerea fără a alerga după clienți noi
Nota clientilor