Simon Sinek vrea să comunicăm din interiorul cercului de aur, nu din exteriorul acestuia. Este de părere că oamenii nu cumpără ceea ce faci, ci cumpără datorită motivelor pentru care o faci. Iar ceea ce faci pur și simplu demonstrează ceea ce crezi. Sunt detaliate motivele pentru care unele organizații sunt mai inovatoare, mai influente și au un profit mai mare decât altele. De asemenea, au angajați și clienți mai loiali. Însă chiar și printre cei care au succes, nu mulți pot obține o repetitivitate a succesului în afacerea lor. Steve Jobs, frații Wright și Martin Luther King Jr. aveau în comun faptul că au pornit cu un motiv în minte. Există două moduri prin care poți influența comportamentul uman: îl poți manipula sau îl poți inspira.
Scrie parerea ta
Începe cu DE CE
Ai cumparat produsul Începe cu DE CE ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Simon Sinek vrea să comunicăm din interiorul cercului de aur, nu din exteriorul acestuia. Este de părere că oamenii nu cumpără ceea ce faci, ci cumpără datorită motivelor pentru care o faci. Iar ceea ce faci pur și simplu demonstrează ceea ce crezi. Sunt detaliate motivele pentru care unele organizații sunt mai inovatoare, mai influente și au un profit mai mare decât altele. De asemenea, au angajați și clienți mai loiali. Însă chiar și printre cei care au succes, nu mulți pot obține o repetitivitate a succesului în afacerea lor. Steve Jobs, frații Wright și Martin Luther King Jr. aveau în comun faptul că au pornit cu un motiv în minte. Există două moduri prin care poți influența comportamentul uman: îl poți manipula sau îl poți inspira.
Acorda un calificativ