Ghid practic de invatare a gramaticii limbii romane, pentru scolarii mici si parinti Cartea cuprinde un numar foarte mare de exercitii variate care ajuta la formarea deprinderilor de citire si scriere, la dezvoltarea si imbogatirea vocabularului, la insusirea unor cunostinte-notiuni de limba romana in mod activ si constient, la formarea si dezvoltarea imaginatiei creatoare, la stimularea interesului depus in invatare prin sadirea sentimentului de incredere in fortele proprii. (Referent stiintific, Grigorie Mihaela Gabriela) Lucrarea de fata se adreseaza elevilor claselor a III-a si a IV-a, oferindu-le sprijin in aprofundarea cunostintelor de limba romana dobandite in ciclul primar. Culegerea respecta prevederile programei scolare prin obiective, continut si accesibilitate si tine cont de cerintele psiho-pedagogice privind capacitatea de efort si de intelegerea a elevului. Sunt prezentate cunostinte accesibile tuturor elevilor, gradate dupa dificultate si volum, asigurand cantitativ si calitativ pregatirea absolventului claselor a III-a si a IV-a. Activitatile de invatare sunt selectate in functie de viziunea comunicativa promovata de programa scolara. Acestea sunt accesibile si aplicative, stimuleaza potentialul de intuitie si imaginatie, cat si capacitatile de lucru individual si in grup. [...] Prezenta lucrare se doreste a fi un instrument de lucru eficient atat invatatorilor, dar si parintilor, care vor incerca, alaturi de elevi, bucuria insusirii corecte a limbii romane. (Autorii
Scrie parerea ta
Exercitii de gramatica pentru clasele a III-a si a IV-a
Ai cumparat produsul Exercitii de gramatica pentru clasele a III-a si a IV-a ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Ghid practic de invatare a gramaticii limbii romane, pentru scolarii mici si parinti Cartea cuprinde un numar foarte mare de exercitii variate care ajuta la formarea deprinderilor de citire si scriere, la dezvoltarea si imbogatirea vocabularului, la insusirea unor cunostinte-notiuni de limba romana in mod activ si constient, la formarea si dezvoltarea imaginatiei creatoare, la stimularea interesului depus in invatare prin sadirea sentimentului de incredere in fortele proprii. (Referent stiintific, Grigorie Mihaela Gabriela) Lucrarea de fata se adreseaza elevilor claselor a III-a si a IV-a, oferindu-le sprijin in aprofundarea cunostintelor de limba romana dobandite in ciclul primar. Culegerea respecta prevederile programei scolare prin obiective, continut si accesibilitate si tine cont de cerintele psiho-pedagogice privind capacitatea de efort si de intelegerea a elevului. Sunt prezentate cunostinte accesibile tuturor elevilor, gradate dupa dificultate si volum, asigurand cantitativ si calitativ pregatirea absolventului claselor a III-a si a IV-a. Activitatile de invatare sunt selectate in functie de viziunea comunicativa promovata de programa scolara. Acestea sunt accesibile si aplicative, stimuleaza potentialul de intuitie si imaginatie, cat si capacitatile de lucru individual si in grup. [...] Prezenta lucrare se doreste a fi un instrument de lucru eficient atat invatatorilor, dar si parintilor, care vor incerca, alaturi de elevi, bucuria insusirii corecte a limbii romane. (Autorii
Acorda un calificativ