Topica acestui volum s-a construit de la programele Ministerului Educatiei pentru examenul de titularizare si examenul national de definitivare in invatamant, disciplina Educatie sociala. Am urmarit in acest fel sa venim in intampinarea nevoilor de pregatire ale cadrelor didactice care predau aceasta disciplina, dar si ale studentilor aflati in procesul de formare initiala. Totodata, doua dintre capitolele acestui volum se adreseaza profesorilor din inatamantul prescolar si primar, iar in realizarea lor s-a luat in considerare Curriculumul pentru educatia timpurie (2019), dar si programele disciplinelor Educatie civica de la clasa a III-a si clasa a IV-a. Disciplina Educatie sociala se profileaza, in actualul context educational romanesc, ca un demers complex, ale carui dimensiuni – educatia pentru gandire critica si drepturile copilului, educatia interculturala, educatia pentru cetatenie democratica, educatia economico – financiara – se inscriu intr-o noua paradigma, care isi propune extinderea cadrului formativ al scolii catre mediul sociocultural. Scopul major urmarit este formarea cetateanului activ si responsabil, promotor al valorilor general – umane si al valorilor democratice, capabil sa isi asume responsabilitatea pentru propriul destin si pentru destinul comunitatii. Cititorul interesat va gasi in continutul volumului atat clarificari conceptuale de baza pentru problematicile abordate, cat si repere didactice pentru asigurarea unui process educational de calitate. Ideile practice de predare insotesc reperele teoretice, impreuna constituindu-se in temeiuri solide pentru reflectie si actiune didactica.
Scrie parerea ta
Educatia sociala - Sinteze pentru profesori
Ai cumparat produsul Educatia sociala - Sinteze pentru profesori ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Topica acestui volum s-a construit de la programele Ministerului Educatiei pentru examenul de titularizare si examenul national de definitivare in invatamant, disciplina Educatie sociala. Am urmarit in acest fel sa venim in intampinarea nevoilor de pregatire ale cadrelor didactice care predau aceasta disciplina, dar si ale studentilor aflati in procesul de formare initiala. Totodata, doua dintre capitolele acestui volum se adreseaza profesorilor din inatamantul prescolar si primar, iar in realizarea lor s-a luat in considerare Curriculumul pentru educatia timpurie (2019), dar si programele disciplinelor Educatie civica de la clasa a III-a si clasa a IV-a. Disciplina Educatie sociala se profileaza, in actualul context educational romanesc, ca un demers complex, ale carui dimensiuni – educatia pentru gandire critica si drepturile copilului, educatia interculturala, educatia pentru cetatenie democratica, educatia economico – financiara – se inscriu intr-o noua paradigma, care isi propune extinderea cadrului formativ al scolii catre mediul sociocultural. Scopul major urmarit este formarea cetateanului activ si responsabil, promotor al valorilor general – umane si al valorilor democratice, capabil sa isi asume responsabilitatea pentru propriul destin si pentru destinul comunitatii. Cititorul interesat va gasi in continutul volumului atat clarificari conceptuale de baza pentru problematicile abordate, cat si repere didactice pentru asigurarea unui process educational de calitate. Ideile practice de predare insotesc reperele teoretice, impreuna constituindu-se in temeiuri solide pentru reflectie si actiune didactica.
Acorda un calificativ