Uneori, atunci cand spunem povesti, acesta este un mod bland prin care ii incurajam pe ceilalti sa gandeasca si sa ajunga singuri la propriile lor intelegeri. Alteori, le aratam, cu ajutorul unei povesti, cum pot sa ramana calmi in situatii neprevazute, cum sa-si recapete echilibrul emotional sau sa vada o situatie din perspective diferite. Cartea aceasta te incurajeaza sa citesti povesti, dar si sa spui povesti. Poate ca, dupa ce le citesti prima data, una singura va fi preferata ta. Fie ca esti intr-o seara alaturi de familie sau de prietenii tai, spune-le si lor povestea ta preferata. Un comunicator profesionist este acel om a carui munca are ca scop principal influenta. Liderii, managerii, vanzatorii, dascalii, consultantii, trainerii, speakerii, terapeutii etc. sunt comunicatori profesionisti. Dincolo de meserii insa, orice om care vorbeste sau scrie poate sa invete din tainele profesionistilor. Cartea de fata este probabil unealta cea mai simpla si placuta pentru acest scop. Ca autori, am imbratisat cariera de comunicatori si putem spune cu certitudine un lucru: nu exista comunicator desavarsit. In lumea vorbitorilor publici profesionisti exista chiar o scurta anecdota pe tema… orice prezentare este tinuta de trei ori: Cea pe care vrei sa o sustii Cea pe care o sustii Cea pe care ai fi vrut sa o sustii Indiferent cata experienta sau charisma ai, daca esti onest cu tine, exista mereu un ,mai bine” la care sa te raportezi. Beneficiarii vorbelor tale au nevoie de cunoastere, de constientizari si mai ales de inspiratia care sa ii determine sa faca pasul catre o schimbare pozitiva cat de mica. Abia atunci munca ta are impact si ofera valoare. Dincolo de orice, rezultatele muncii tale de comunicator se pot sintetiza asa: Viata celor carora le vorbesti se schimba in bine intr-o maniera creativa. Cand comunici bine, propui ceva nou si inedit care inlocuieste sau schimba (fie si foarte putin) un mod invechit de a trai. Asta presupune sa creezi contextul pentru o abordare creativa. Alte carti de acelasi autor disponibile pe Librex.ro: Comunica, influenteaza, convinge Formula maiestriei Prezentari cu public Decizii radicale pentru oameni destepti Manifestul educatiei
Scrie parerea ta
AAAH 52 de povesti cu talc pentru conversatii pline de inspiratie
Ai cumparat produsul AAAH 52 de povesti cu talc pentru conversatii pline de inspiratie ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Uneori, atunci cand spunem povesti, acesta este un mod bland prin care ii incurajam pe ceilalti sa gandeasca si sa ajunga singuri la propriile lor intelegeri. Alteori, le aratam, cu ajutorul unei povesti, cum pot sa ramana calmi in situatii neprevazute, cum sa-si recapete echilibrul emotional sau sa vada o situatie din perspective diferite. Cartea aceasta te incurajeaza sa citesti povesti, dar si sa spui povesti. Poate ca, dupa ce le citesti prima data, una singura va fi preferata ta. Fie ca esti intr-o seara alaturi de familie sau de prietenii tai, spune-le si lor povestea ta preferata. Un comunicator profesionist este acel om a carui munca are ca scop principal influenta. Liderii, managerii, vanzatorii, dascalii, consultantii, trainerii, speakerii, terapeutii etc. sunt comunicatori profesionisti. Dincolo de meserii insa, orice om care vorbeste sau scrie poate sa invete din tainele profesionistilor. Cartea de fata este probabil unealta cea mai simpla si placuta pentru acest scop. Ca autori, am imbratisat cariera de comunicatori si putem spune cu certitudine un lucru: nu exista comunicator desavarsit. In lumea vorbitorilor publici profesionisti exista chiar o scurta anecdota pe tema… orice prezentare este tinuta de trei ori: Cea pe care vrei sa o sustii Cea pe care o sustii Cea pe care ai fi vrut sa o sustii Indiferent cata experienta sau charisma ai, daca esti onest cu tine, exista mereu un ,mai bine” la care sa te raportezi. Beneficiarii vorbelor tale au nevoie de cunoastere, de constientizari si mai ales de inspiratia care sa ii determine sa faca pasul catre o schimbare pozitiva cat de mica. Abia atunci munca ta are impact si ofera valoare. Dincolo de orice, rezultatele muncii tale de comunicator se pot sintetiza asa: Viata celor carora le vorbesti se schimba in bine intr-o maniera creativa. Cand comunici bine, propui ceva nou si inedit care inlocuieste sau schimba (fie si foarte putin) un mod invechit de a trai. Asta presupune sa creezi contextul pentru o abordare creativa. Alte carti de acelasi autor disponibile pe Librex.ro: Comunica, influenteaza, convinge Formula maiestriei Prezentari cu public Decizii radicale pentru oameni destepti Manifestul educatiei
Acorda un calificativ