Jamie Oliver este un fenomen global in ceea ce priveste gatitul si campaniile din domeniul culinar. De-a lungul unei cariere de 22 de ani ca prezentator de televiziune si autor de carti de bucate, a vandut peste 48 de milioane de exemplare in lumea intreaga si a atins o audienta globala estimata la 67 de milioane de telespectatori in 182 de teritorii. Rezultatul? Jamie a inspirat milioane de oameni sa se simta bine preparand hrana proaspata si delicioasa de la zero. Prin organizatia sa, Jamie si-a setat un obiectiv ambitios: sa injumatateasca nivelul obezitatii infantile din Regatul Unit al Marii Britanii pana in 2030, imbunatatind totodata sanatatea si starea de bine a tuturor, prin intermediul hranei. Credinta lui ca businessul poate constitui o forta a binelui care sa atraga schimbari pozitive in societate s-a concretizat in dobandirea certificarii B-Corp de catre Jamie Oliver Group in iulie 2020. Cu 25 de carti de bucate devenite bestselleruri la activ, Jamie este cel mai bine vandut autor de non-fictiune din istoria Regatului Unit. In topul national al celor mai bine vandute 20 de carti din ultimul deceniu (2010–2020), Jamie figureaza cu trei carti de bucate: pe locul 4, 30 Minute Meals (Gateste in 30 de minute cu Jamie, Curtea Veche Publishing, 2012), pe locul 16, 5 Ingredients (5 ingrediente, Curtea Veche Publishing, 2017) si pe locul 17, 15 Minute Meals (Gateste in 15 minute cu Jamie, Curtea Veche Publishing, 2013). Noua carte a lui Jamie, ONE: Simple One-Pan Wonders va fi lansata in Marea Britanie in septembrie 2022, iar editia in limba romana se afla deja in pregatire la Curtea Veche Publishing. Pe langa activitatea sa editoriala si de televiziune, Jamie tine legatura cu publicul sau prin intermediul multiplelor platforme digitale, aparand in materiale create in exclusivitate pentru website-ul jamieoliver.com, canalele de YouTube Jamie Oliver si pentru o varietate de retele de socializare. JUM, noua lui aplicatie, intitulata dupa numele sau de alint din copilarie, s-a lansat in Regatul Unit in ianuarie 2022. Portofoliul lui cuprinde 60 de restaurante de succes in 22 de tari din intreaga lume, iar gama sa de produse culinare si de bucatarie este in continua crestere, avand practic de toate, de la ustensile de bucatarie pana la produse comestibile, inclusiv ierburi & condimente, paste, sosuri si multe altele. Jamie a inceput sa gateasca la The Cricketers, pubul parintilor sai din Clavering, Essex, cand avea opt ani. La 16 ani a renuntat la scoala ca sa inceapa o cariera de bucatar care l-a purtat pana la River Café, unde – povestea e deja celebra – a fost remarcat de o companie de televiziune. Asa a luat nastere conceptul Naked Chef. In 2001, Jamie a parasit Naked Chef ca sa isi deschida primul restaurant Fifteen, la Londra, lucru care a marcat inceputul unei calatorii de 15 ani dedicate pregatirii tinerilor fara loc de munca pentru meserii din industria cateringului. Cativa ani mai tarziu a avut initiativa imbunatatirii meselor oferite in scolile din Regatul Unit, rezultatul fiind o uriasa – si durabila – schimbare in intregul sistem alimentar din scoli. De atunci incoace, campaniile nationale si internationale ale lui Jamie revolutioneaza modul in care oamenii isi hranesc familiile si pe ei insisi, impulsionand atat guvernele, cat si industria sa sprijine implementarea unor schimbari pozitive in educatia alimentara si in sanatatea publica. Toate activitatile sale comerciale se straduiesc sa promoveze si sa defineasca noi standarde de excelenta. In prezent, Jamie locuieste in Essex impreuna cu sotia sa, Jools, si cei cinci copii ai lor.
Scrie parerea ta
Impreuna
Ai cumparat produsul Impreuna ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Jamie Oliver este un fenomen global in ceea ce priveste gatitul si campaniile din domeniul culinar. De-a lungul unei cariere de 22 de ani ca prezentator de televiziune si autor de carti de bucate, a vandut peste 48 de milioane de exemplare in lumea intreaga si a atins o audienta globala estimata la 67 de milioane de telespectatori in 182 de teritorii. Rezultatul? Jamie a inspirat milioane de oameni sa se simta bine preparand hrana proaspata si delicioasa de la zero. Prin organizatia sa, Jamie si-a setat un obiectiv ambitios: sa injumatateasca nivelul obezitatii infantile din Regatul Unit al Marii Britanii pana in 2030, imbunatatind totodata sanatatea si starea de bine a tuturor, prin intermediul hranei. Credinta lui ca businessul poate constitui o forta a binelui care sa atraga schimbari pozitive in societate s-a concretizat in dobandirea certificarii B-Corp de catre Jamie Oliver Group in iulie 2020. Cu 25 de carti de bucate devenite bestselleruri la activ, Jamie este cel mai bine vandut autor de non-fictiune din istoria Regatului Unit. In topul national al celor mai bine vandute 20 de carti din ultimul deceniu (2010–2020), Jamie figureaza cu trei carti de bucate: pe locul 4, 30 Minute Meals (Gateste in 30 de minute cu Jamie, Curtea Veche Publishing, 2012), pe locul 16, 5 Ingredients (5 ingrediente, Curtea Veche Publishing, 2017) si pe locul 17, 15 Minute Meals (Gateste in 15 minute cu Jamie, Curtea Veche Publishing, 2013). Noua carte a lui Jamie, ONE: Simple One-Pan Wonders va fi lansata in Marea Britanie in septembrie 2022, iar editia in limba romana se afla deja in pregatire la Curtea Veche Publishing. Pe langa activitatea sa editoriala si de televiziune, Jamie tine legatura cu publicul sau prin intermediul multiplelor platforme digitale, aparand in materiale create in exclusivitate pentru website-ul jamieoliver.com, canalele de YouTube Jamie Oliver si pentru o varietate de retele de socializare. JUM, noua lui aplicatie, intitulata dupa numele sau de alint din copilarie, s-a lansat in Regatul Unit in ianuarie 2022. Portofoliul lui cuprinde 60 de restaurante de succes in 22 de tari din intreaga lume, iar gama sa de produse culinare si de bucatarie este in continua crestere, avand practic de toate, de la ustensile de bucatarie pana la produse comestibile, inclusiv ierburi & condimente, paste, sosuri si multe altele. Jamie a inceput sa gateasca la The Cricketers, pubul parintilor sai din Clavering, Essex, cand avea opt ani. La 16 ani a renuntat la scoala ca sa inceapa o cariera de bucatar care l-a purtat pana la River Café, unde – povestea e deja celebra – a fost remarcat de o companie de televiziune. Asa a luat nastere conceptul Naked Chef. In 2001, Jamie a parasit Naked Chef ca sa isi deschida primul restaurant Fifteen, la Londra, lucru care a marcat inceputul unei calatorii de 15 ani dedicate pregatirii tinerilor fara loc de munca pentru meserii din industria cateringului. Cativa ani mai tarziu a avut initiativa imbunatatirii meselor oferite in scolile din Regatul Unit, rezultatul fiind o uriasa – si durabila – schimbare in intregul sistem alimentar din scoli. De atunci incoace, campaniile nationale si internationale ale lui Jamie revolutioneaza modul in care oamenii isi hranesc familiile si pe ei insisi, impulsionand atat guvernele, cat si industria sa sprijine implementarea unor schimbari pozitive in educatia alimentara si in sanatatea publica. Toate activitatile sale comerciale se straduiesc sa promoveze si sa defineasca noi standarde de excelenta. In prezent, Jamie locuieste in Essex impreuna cu sotia sa, Jools, si cei cinci copii ai lor.
Acorda un calificativ