25 de miscari neinspirate

Cod intern: xsales_314303
Producator: BusinessTech
Vizualizari: 64 / Achizitii: 63
Pret:   9.99 RON

Acest produs este publicat in categoria Librarie la data de 30-09-2023: 11:09 si vandut de Librex. Vanzatorul isi asuma corectitudinea datelor publicate. ( alege finantarea potrivita )

  • Produs cu garantie

  • Livrare direct din stocul fizic al Librex

  • Retur gratuit minim 14 zile de la data achizitiei

In aceasta editie completata si actualizata, expertul in vanzari Stephan Schiffman identifica principalele actiuni ce prezinta o mare probabilitate de a strica o vanzare si le spune vanzatorilor ce sa nu faca. Intre altele, el recomanda:       - nu vinde criticand concurenta;       - nu fi nicioadata multumit;       - nu te opri din cautarea unor idei noi;       - nu folosi oferte de vanzare standard - personalizeaza;       - nu utiliza excesiv e-mailul.    Schiffman ofera genul de sfaturi - de la ascultarea clientului la urmarea bunelor exemple - care au facut din el cel mai bun instructor de vanzari din zilele noastre. Prin urmare, alatura-te celor o jumatate de million de vanzatori care aplica deja sfaturile lui Schiffman si ca urmare, si-au imbunatatit prezentarea de vanzari si profiturile. Daca pastrezi mereu in buzunar cartea lui Schiffman, vei evita greseli stupide si vei transforma refuzurile in contracte semnate de fiecare data! 25 de miscari neinspirate pe care trebuie sa le eviti ca sa ai succes in vanzari este o carte esentiala pentru orice profesionist sau organizatie angajata sa aiba o activitate de vanzari excelenta .    Stephan Schiffman a instruit mai bine de 450000 de agenti de vanzari care lucreaza pentru companii precum AT&T Information System, Chemical Bank , Manufacturer s Hanover Trust, Motorola si US Healthcare. Stephan Schiffman, presedinte al DEI Management Group, este autorul cartilor Closing Techniques( That Really Work!), The 25 Sales Habits of Highly Successful Salespeople si The Most Common sales Mistakes and How to avoid Them ultimele doua editate in limba romana de Business Tech International Press 
Nota clientilor