Puterea magica a gandului. Editia a V-a

Cod intern: xsales_311344
Producator: Curtea Veche
Vizualizari: 25 / Achizitii: 14
Pret:   40.0 RON

Acest produs este publicat in categoria Librarie la data de 30-09-2023: 11:09 si vandut de Librex. Vanzatorul isi asuma corectitudinea datelor publicate. ( alege finantarea potrivita )

  • Produs cu garantie

  • Livrare direct din stocul fizic al Librex

  • Retur gratuit minim 14 zile de la data achizitiei

Dr. DAVID J. SCHWARTZ (1927–1987) se numără printre clasicii literaturii moti-vaționale, iar cărțile sale au devenit bestselleruri imediat după publicare. Cariera sa de orator, înce- pută într-o modestă școală de țară, a cunoscut o ascensiune impresionantă. Dr. Schwartz a ținut peste 3 000 de seminare despre vânzari și management, a activat ca profesor la Universitatea de Stat Georgia din Atlanta și a fost fondatorul și președintele companiei Creative Educational Services, o firmă de consultanță specializată în dezvol-tarea personală a liderilor. Alege-ți un scop important! Unii oameni aleg să conducă, alții, să-i urmeze pe cei dintâi. Alege să te numeri printre cei care conduc! În cadrul cercetărilor pe care le-a făcut pentru această carte, dr. Schwartz a intervievat lideri din diferite domenii de activitate, iar concluziile la care a ajuns au schimbat mentalitatea a milioane de cititori din întreaga lume. Ceea ce a pornit de la o intuiție s-a dezvoltat într-o concepție coerentă asupra fericirii personale. Succesul imens pe care îl au doar câțiva, spune dr. Schwartz, nu se datorează doar inteligenței, educației sau norocului. La baza lui stă o putere interioară, pe care au cunoscut-o marile personalități istorice și pe care o poți descoperi și folosi și tu urmând câțiva pași simpli. O lectură accesibilă, cu principii clar formulate și un ton contagios de entuziast, bestsellerul Puterea magică a gândului a rămas, de-a lungul timpului, un reper fundamental în literatura motivațională. De ce unii reușesc, iar alții nu? Ce au unii, și nu au ceilalți? Dr. David J. Schwartz nu s-a mulțumit cu răspunsurile psihologiei, sociologiei sau ale istoricilor. A refuzat să creadă că doar anumiţi factori, precum ereditatea sau condițiile sociale, ar fi decisivi pentru o viață împlinită financiar, sentimental sau social. În schimb, a propus niște principii simple. Practica avea să-i dea dreptate: un număr impresionant de cititori i-au aplicat ideile şi și-au atins scopurile.
Nota clientilor