Cartea Arta Influențării fără manipulare este scrisa de Rob Jolles si a aparut la editura BusinessTech. „CONVINGE, NU ÎMPINGE! Oamenii au tendința naturală de a se opune schimbării, iar această carte definește clar procesul prin care putem schimba gândirea oamenilor (gândirea celorlalți, dar și propria gândire) și se constituie într- un ghid pentru a influența schimbări comportamentale folosind cele mai potrivite tactici. Cu siguranță cunoști și tu o mulțime de oameni care au nevoie să facă o schimbare și, în ciuda eforturilor tale cel mai bine intenționate, ei opun rezistență. Acești „ei“ pot fi șeful, subordonatul, colegul, partenerul de afaceri sau de viață, copilul, educatorul, părinții, vecinii, prietenii, etc. În calitate de vânzător, tată, prieten și consultant, Rob Jolles cunoaște prea bine acest scenariu. Bazându-se pe experiența sa de mare succes în vânzări și pe decenii de cercetare, el a pus la punct și îți prezintă un proces simplu, repetabil, previzibil și etic care îți va permite să îi ghidezi pe ceilalți să descopere singuri ce și de ce trebuie să schimbe. Indiferent dacă speri să finalizezi mai multe vânzări sau să îți îmbunătățești relațiile, sfaturile înțelepte ale lui Jolles – ilustrate cu o mulțime de povești uneori amuzante și alteori răscolitoare, dar întotdeauna clarificatoare – te vor ajuta să te asiguri că schimbarea gândirii altcuiva nu este niciodată un act de corecție, ci mai degrabă unul de grijă și compasiune. · Vei afla de ce oamenii evită schimbarea și au nevoie de asistență când vine vorba de a-și schimba obiceiurile. · Vei putea privi în mintea celor care se luptă cu schimbarea și vei putea analiza de ce se opun schimbării. Vei afla și când au o mai mare tendință de a se opune schimbării. · Vei studia procesul prin care câștigi încrederea celorlalți, modelul pentru schimbare și procesul prin care poți creea un sentiment al urgenței. · Vei învăța cum să inițiezi o conversație, cum s-o închei și cum să tratezi obiecțiile și conflictele în cadrul unei conversații. · Vei putea adapta capacitatea de influențare situațiilor unice care îți ies în cale în care este nevoie de persuasiune. · Testul final al procesului de învățare nu este să vezi dacă ai înțeles ce ai învățat, ci dacă poți să aplici ce ai învățat și asta într-un mod repetabil, previzibil și măsurabil. Datorită acestei cărți, vei fi echipat să faci exact aceste lucruri. „Cartea Arta influențării fără manipulare îi instruiește pe cititori cum să schimbe gândirea celorlalți într-un mod etic, empatic și eficient. Dacă și tu vrei să înveți să schimbi gândirea oamenilor în modul corect, exact această carte trebuie s-o citești.” – Ken Blanchard, coautor al lucrărilor The One Minute Manager și Trust Works! „Deopotrivă aplicabilă în viața personală și în afaceri, Arta influențării fără manipulare oferă o per- spectivă unică asupra modului în care poți să determini schimbări pozitive în relațiile personale și de afaceri. Învață în timp ce te distrezi datorită stilului de scriere marcat de personalitatea efervescentă a lui Rob.” – Tom Ziglar, Președinte al Ziglar Inc. și mândru fiu al lui Zig Ziglar
Scrie parerea ta
Arta Influentarii fara manipulare
Ai cumparat produsul Arta Influentarii fara manipulare ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Cartea Arta Influențării fără manipulare este scrisa de Rob Jolles si a aparut la editura BusinessTech. „CONVINGE, NU ÎMPINGE! Oamenii au tendința naturală de a se opune schimbării, iar această carte definește clar procesul prin care putem schimba gândirea oamenilor (gândirea celorlalți, dar și propria gândire) și se constituie într- un ghid pentru a influența schimbări comportamentale folosind cele mai potrivite tactici. Cu siguranță cunoști și tu o mulțime de oameni care au nevoie să facă o schimbare și, în ciuda eforturilor tale cel mai bine intenționate, ei opun rezistență. Acești „ei“ pot fi șeful, subordonatul, colegul, partenerul de afaceri sau de viață, copilul, educatorul, părinții, vecinii, prietenii, etc. În calitate de vânzător, tată, prieten și consultant, Rob Jolles cunoaște prea bine acest scenariu. Bazându-se pe experiența sa de mare succes în vânzări și pe decenii de cercetare, el a pus la punct și îți prezintă un proces simplu, repetabil, previzibil și etic care îți va permite să îi ghidezi pe ceilalți să descopere singuri ce și de ce trebuie să schimbe. Indiferent dacă speri să finalizezi mai multe vânzări sau să îți îmbunătățești relațiile, sfaturile înțelepte ale lui Jolles – ilustrate cu o mulțime de povești uneori amuzante și alteori răscolitoare, dar întotdeauna clarificatoare – te vor ajuta să te asiguri că schimbarea gândirii altcuiva nu este niciodată un act de corecție, ci mai degrabă unul de grijă și compasiune. · Vei afla de ce oamenii evită schimbarea și au nevoie de asistență când vine vorba de a-și schimba obiceiurile. · Vei putea privi în mintea celor care se luptă cu schimbarea și vei putea analiza de ce se opun schimbării. Vei afla și când au o mai mare tendință de a se opune schimbării. · Vei studia procesul prin care câștigi încrederea celorlalți, modelul pentru schimbare și procesul prin care poți creea un sentiment al urgenței. · Vei învăța cum să inițiezi o conversație, cum s-o închei și cum să tratezi obiecțiile și conflictele în cadrul unei conversații. · Vei putea adapta capacitatea de influențare situațiilor unice care îți ies în cale în care este nevoie de persuasiune. · Testul final al procesului de învățare nu este să vezi dacă ai înțeles ce ai învățat, ci dacă poți să aplici ce ai învățat și asta într-un mod repetabil, previzibil și măsurabil. Datorită acestei cărți, vei fi echipat să faci exact aceste lucruri. „Cartea Arta influențării fără manipulare îi instruiește pe cititori cum să schimbe gândirea celorlalți într-un mod etic, empatic și eficient. Dacă și tu vrei să înveți să schimbi gândirea oamenilor în modul corect, exact această carte trebuie s-o citești.” – Ken Blanchard, coautor al lucrărilor The One Minute Manager și Trust Works! „Deopotrivă aplicabilă în viața personală și în afaceri, Arta influențării fără manipulare oferă o per- spectivă unică asupra modului în care poți să determini schimbări pozitive în relațiile personale și de afaceri. Învață în timp ce te distrezi datorită stilului de scriere marcat de personalitatea efervescentă a lui Rob.” – Tom Ziglar, Președinte al Ziglar Inc. și mândru fiu al lui Zig Ziglar
Acorda un calificativ