Cinci motive pentru a alege manualul: 1. Structura lectiilor propune un demers centrat pe experientele de viata ale copilului. Acestea sunt valorificate individual prin reflectie si auto-reflectie, dar si in activitati ce implica lucrul in echipa, impreuna cu ceilalti colegi. 2. Exista o atentie deosebita acordata evaluarii competentelor elevilor, atat din punct de vedere formativ, cat si sumativ. Este incurajata autoevaluarea si sunt propuse modalitati specifice in acest sens. Evaluarea initiala si evaluarea finala ofera posibilitatea surprinderii progresului in autocunoastere si dezvoltare personala. 3. Fiecare lectie contine o serie de exercitii de tip ice breaking, centrate pe comunicare si cooperare, ca factori facilitatori in atingerea obiectivelor. 4. Profesorii sunt incurajati sa organizeze si sa desfasoare o serie de proiecte si de evenimente educationale, benefice dezvoltarii personale a elevilor. 5. Sectiunea Fise pentru portofoliu reprezinta o mini-culegere de exercitii structurate pe domenii tematice, care ofera posibilitatea imbogatirii portofoliului personal al elevilor cu aplicatii variate, suplimentare, ce faciliteaza autocunoasterea. Exista o propunere de Fisa de feedback a profesorului, utila in evidentierea progresului fiecarui elev. ANA MARIA OANCEA – psiholog specialist, profesor consilier scolar cu gradul didactic I. Formator de formatori in domeniul consilierii si dezvoltarii personale. Expert in educatie in cadrul unor proiecte nationale si internationale, coautoare de manuale scolare, de ghiduri educationale si de programe scolare din domeniul consilierii. POPESCU DOINA – profesor consilier scolar, gradul didactic I, cu experienta de 18 ani in activitatea de consiliere scolara. Expert in proiecte cu finantare europeana, coordonator de proiecte educationale derulate in parteneriat cu diverse institutii. Autor si coautor de lucrari de specialitate si ghiduri educationale.
Scrie parerea ta
Consiliere si dezvoltare personala. Manual pentru clasa a V-a
Ai cumparat produsul Consiliere si dezvoltare personala. Manual pentru clasa a V-a ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Cinci motive pentru a alege manualul: 1. Structura lectiilor propune un demers centrat pe experientele de viata ale copilului. Acestea sunt valorificate individual prin reflectie si auto-reflectie, dar si in activitati ce implica lucrul in echipa, impreuna cu ceilalti colegi. 2. Exista o atentie deosebita acordata evaluarii competentelor elevilor, atat din punct de vedere formativ, cat si sumativ. Este incurajata autoevaluarea si sunt propuse modalitati specifice in acest sens. Evaluarea initiala si evaluarea finala ofera posibilitatea surprinderii progresului in autocunoastere si dezvoltare personala. 3. Fiecare lectie contine o serie de exercitii de tip ice breaking, centrate pe comunicare si cooperare, ca factori facilitatori in atingerea obiectivelor. 4. Profesorii sunt incurajati sa organizeze si sa desfasoare o serie de proiecte si de evenimente educationale, benefice dezvoltarii personale a elevilor. 5. Sectiunea Fise pentru portofoliu reprezinta o mini-culegere de exercitii structurate pe domenii tematice, care ofera posibilitatea imbogatirii portofoliului personal al elevilor cu aplicatii variate, suplimentare, ce faciliteaza autocunoasterea. Exista o propunere de Fisa de feedback a profesorului, utila in evidentierea progresului fiecarui elev. ANA MARIA OANCEA – psiholog specialist, profesor consilier scolar cu gradul didactic I. Formator de formatori in domeniul consilierii si dezvoltarii personale. Expert in educatie in cadrul unor proiecte nationale si internationale, coautoare de manuale scolare, de ghiduri educationale si de programe scolare din domeniul consilierii. POPESCU DOINA – profesor consilier scolar, gradul didactic I, cu experienta de 18 ani in activitatea de consiliere scolara. Expert in proiecte cu finantare europeana, coordonator de proiecte educationale derulate in parteneriat cu diverse institutii. Autor si coautor de lucrari de specialitate si ghiduri educationale.
Acorda un calificativ