Punctul pe I

Cod intern: xsales_312218
Producator: BusinessTech
Vizualizari: 54 / Achizitii: 58
Pret:   34.93 RON

Acest produs este publicat in categoria Librarie la data de 30-09-2023: 11:09 si vandut de Librex. Vanzatorul isi asuma corectitudinea datelor publicate. ( alege finantarea potrivita )

  • Produs cu garantie

  • Livrare direct din stocul fizic al Librex

  • Retur gratuit minim 14 zile de la data achizitiei

Cartea Punctul pe I, cum să vorbești astfel încat oamenii să plece cu ideile tale (chiar dacă vin cu ideile lor), este scrisa de JOEL SCHWARTZBERG. Prezentarea cartii „Învață cum să pui punctul pe i și vei deveni cel mai convingător susținător al propriilor idei!   De fiecare dată când comunici, încerci să realizezi ceva, să schimbi ceva sau să faci pe cineva să acționeze cumva. Încerci să îți faci înțeles punctul de vedere. Dar primordial pentru a-ți face înțeles punctul de vedere este să ai unul personal și substanțial! Și adevărul surprinzător este că foarte puțini comunicatori și-au definit un punct de vedere sau măcar înțeleg exact ce este un punct de vedere. Acesta este, probabil, motivul pentru care atât de mulți vorbesc fără să fie capabili să să pună punctul pe i și să evidențieze ce este esențial în chestiunea despre care vorbesc. Expertul în comunicare strategică Joel Schwartzberg spune că un punct de vedere nu este doar un subiect, o idee sau o temă. Un punct de vedere real este o propunere de valoare, este promisiunea că oferi ceva unic și valoros. Este o afirmație pe care o poți propune, argumenta, ilustra și demonstra. Din această carte consistentă și practică, vei învăța să pui punctul pe i. Adică să-ți identifici punctul de vedere, să îi oferi forță și să îl faci înțeles și acceptat. Practic, să îl vinzi! Indiferent dacă dorești să îți îmbunătățești impactul discursurilor, prezentărilor de vânzări, e-mailurilor, dezbaterilor cu colegii ori al conversațiilor cu membri familiei, abordarea inedită a lui Schwartzberg te învață cum să treci de la simpla împărtășire a unui gând la schimbarea ideilor din mintea celorlalți.   „Ideile bune se pierd prea des într-o junglă de gândire încurcată. Joel Schwartzberg furnizează instrumente utile pentru a ajunge să livrezi puncte de vedere cu impact și eleganță.” – David Brancaccio,  moderator de programe radio-TV și editor senior, Marketplace Morning Report „Joel înțelege diferența cheie dintre comunicatorii eficienți și vorbitorii publici care bat apa în piuă. Voi împărtăși propriilor mei studenți expertiza și ideile pătrunzătoare pe care le-a sintetizat în această carte. ” – Jennifer Doody, instructor de scriere și vorbire publică, Universitatea Harvard ș i pre ș edinte al World Class Words „Dacă ai nevoie să îți faci înțeles un punct de vedere – și noi toți avem nevoie de asta adesea! – cartea  Punctul pe i este un ghid obligatoriu pentru a reuși să clarifici, să rafinezi și să transmiți mesaje precise și cu impact. Cu agerime și haz, Joel convinge cititorul că ideile cele mai bune merită să fie vândute, nu doar împărtășite.” – Betsy Berg, vicepreședinte senior al vorbitorilor ș i lectorilor, Agen ț ia pentru Artele Spectacolului „Ghidul decisiv dacă vrei să te asiguri că mesajul tău contează.”  – Peter Shankman, moderator, podcast Faster Than Normal   JOEL SCHWARTZBERG are peste un deceniu de experiență în comunicații strategice, atât în calitate de director executiv pentru comunicare al unor prestigioase organizații naționale, cât și în calitate de instructor de comunicare publică și de marketing. Fost campion național la concursurile universitare dedicate vorbitorilor în public, Joel este director senior pentru comunicare strategică la Societatea Americană pentru Prevenirea Cruzimii Față de Animale (ASPCA) din New York.„ Fragment din carte: Toti stim cate ceva despre punctele de vedere. In fond, ne referim tot timpul la ele. Treci direct la punctul tau de vedere! Care este, de fapt, punctul tau de vedere? Incerc sa iti inteleg punctul de vedere, dar mi se pare ca divaghezi. Cu toate astea, oamenii confunda adeseori punctul de vedere cu alte lucruri, cum ar fi tema, subiectul, titlul sau sloganul. Credem ca un discurs bun poate fi pur si simplu despre eficienta lanturilor de aprovizionare, despre beneficiile pe care le aduce sportul, despre rolul mamei vitrege sau despre vacanta pe care ai petrecut-o in Costa Rica. Dar niciunul dintre acestea nu este un punct de vedere. Imagineaza-ti lucrarea unui elev despre Revolutia Americana. Daca il intrebi care este punctul de vedere al lucrarii lui, ar putea sa-ti raspundaca ete Revolutia Americana. Dar acesta este subiectul. Ar mai putea sa-ti spuna ca lucrarea lui este vorba despre George Washington si fondarea Statelor Unite ale Americii. Dar acesta este titlul. Ar putea chiar sa-ti spuna ca este vorba despre rolul perseverentei in istoria Statelor Unite ala Americii. Aceasta este tema dezbatuta sau poate ideea principala. Dar un punct de vedere este ceva unic, pentru ca reprezinta modul unic in care un individ anume priveste o problema anume. Un punct de vedere este o afirmatie pe care o propui, o argumentezi, o aperi, o ilustrezi si o dovedesti. Un punct de vedere arata cu claritate valoarea si scopul unei comunicari. Iar pentru a maximiza impactul lui, un punct de vedere trebuie vandut , nu doar impartasit sau descris. Prin urmare, cum arata un punct de vedere real? Ar trebui sa arate dupa cum urmeaza...
Nota clientilor