Autori: Andreea Trif, Calin Grigorovici, Codruta Burda, Dragos Stoian, Gabriela Hum, George Gavrilovici; Ileana Fritea, Ilinca Elena Coroian, Iulia Pop, Magda Raduly Toth, Monika Pal, Ovidiu Damian, Ramona Teodora Pop, Razvan Goga, Sabina Pop, Sergiu Maxim, Szeréna Nagy, Zamfira Stan, Smaranda Stan In anul 2020, odata cu venirea pandemiei, un grup de specialisti in invatare si dezvoltare au inceput sa scrie o carte din experienta personala de training. Desi activeaza in companii diferite, cei 18 autori au concluzionat ca procesele de invatare si dezvoltare, pentru a avea impact, au nevoie sa respecte cateva reguli. De la analiza de nevoi la transferul in practica, trainingul este nu doar o interventie unica, ci un proces ce necesita timp si energie. Pare contra-intuitiv sa apara o carte despre trainingul la sala intr-o perioada in care majoritatea activitatilor noastre profesionale se desfasoara online. Insa ce s-a constatat in perioada aceasta este ca regulile unui training de impact sunt aceleasi, indiferent daca el are loc online sau offline. Asadar, Invatam impartasind este o carte despre training si regulile prin care procesele de invatare si dezvoltare ajung sa fie eficiente. Cu alte cuvinte, ceea ce invatam sa nu ramana doar la nivel de cunostinte, ci sa se evidentieze in abilitati si in schimbari la locul de munca (si nu numai). Coordonator: Gabriela Hum, ATU Consulting, este trainer, consultant si psiholog Cuprins Prefata — Dragos Iliescu Capitolul I — Despre L&D ca partener de business 1.1 L&D — Viziune, valori si misiune in companie —Ilinca Elena Coroian 1.2 Organizatiile care invata — Zamfira Stan 1.3 Buy‑in: Ce si pentru Cine? — George Gavrilovici 1.4 Cum alegem furnizorii si cum ii imersam in organizatie? — Magda Tóth‑Ráduly, Mónika Pál Capitolul II — Designul, un program de invatare 2.1 Analiza de nevoi si evaluarea nevoilor de training — Gabriela Hum 2.2 Setarea de obiective comportamentale — Ileana Fritea 2.3 Designul de training — Razvan Goga 2.4 Pregatirea programului de training — Ovidiu Damian 2.5 Invatarea experientiala si trainingul experiential — Sergiu Maxim Capitolul III — Livrarea trainingului la sala 3.1 Structura unui training — Sabina Pop, Szerena Nagy,Ovidiu Damian 3.2 Stiluri de invatare si tehnici de livrare — Gabriela Hum 3.3 Dinamica de grup — roluri in grup si situatii dificile in training — Ramona Teodora Pop 3.4 Facilitarea vizuala — Razvan Goga Capitolul IV — Invatarea dupa livrarea trainingului 4.1 Procesul de evaluare a trainingului — Dragos Stoian, Gabriela Hum 4.2 Transferul in practica — Iulia Pop Capitolul V — Posibilitati si perspective in L&D 5.1 Planuri de cariera in domeniul L&D — Andreea Trif 5.2 L&D incotro? — Codruta Burda 5.3 Invatarea virtuala — Sergiu Maxim 5.4 Socul viitorului — Sergiu Maxim 5.5 In loc de concluzii —Cum se pregateste un trainer — Calin Grigorovici
Scrie parerea ta
Invatam impartasind. Ghid de experiente scrise de si pentru specialistii L&D
Ai cumparat produsul Invatam impartasind. Ghid de experiente scrise de si pentru specialistii L&D ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Autori: Andreea Trif, Calin Grigorovici, Codruta Burda, Dragos Stoian, Gabriela Hum, George Gavrilovici; Ileana Fritea, Ilinca Elena Coroian, Iulia Pop, Magda Raduly Toth, Monika Pal, Ovidiu Damian, Ramona Teodora Pop, Razvan Goga, Sabina Pop, Sergiu Maxim, Szeréna Nagy, Zamfira Stan, Smaranda Stan In anul 2020, odata cu venirea pandemiei, un grup de specialisti in invatare si dezvoltare au inceput sa scrie o carte din experienta personala de training. Desi activeaza in companii diferite, cei 18 autori au concluzionat ca procesele de invatare si dezvoltare, pentru a avea impact, au nevoie sa respecte cateva reguli. De la analiza de nevoi la transferul in practica, trainingul este nu doar o interventie unica, ci un proces ce necesita timp si energie. Pare contra-intuitiv sa apara o carte despre trainingul la sala intr-o perioada in care majoritatea activitatilor noastre profesionale se desfasoara online. Insa ce s-a constatat in perioada aceasta este ca regulile unui training de impact sunt aceleasi, indiferent daca el are loc online sau offline. Asadar, Invatam impartasind este o carte despre training si regulile prin care procesele de invatare si dezvoltare ajung sa fie eficiente. Cu alte cuvinte, ceea ce invatam sa nu ramana doar la nivel de cunostinte, ci sa se evidentieze in abilitati si in schimbari la locul de munca (si nu numai). Coordonator: Gabriela Hum, ATU Consulting, este trainer, consultant si psiholog Cuprins Prefata — Dragos Iliescu Capitolul I — Despre L&D ca partener de business 1.1 L&D — Viziune, valori si misiune in companie —Ilinca Elena Coroian 1.2 Organizatiile care invata — Zamfira Stan 1.3 Buy‑in: Ce si pentru Cine? — George Gavrilovici 1.4 Cum alegem furnizorii si cum ii imersam in organizatie? — Magda Tóth‑Ráduly, Mónika Pál Capitolul II — Designul, un program de invatare 2.1 Analiza de nevoi si evaluarea nevoilor de training — Gabriela Hum 2.2 Setarea de obiective comportamentale — Ileana Fritea 2.3 Designul de training — Razvan Goga 2.4 Pregatirea programului de training — Ovidiu Damian 2.5 Invatarea experientiala si trainingul experiential — Sergiu Maxim Capitolul III — Livrarea trainingului la sala 3.1 Structura unui training — Sabina Pop, Szerena Nagy,Ovidiu Damian 3.2 Stiluri de invatare si tehnici de livrare — Gabriela Hum 3.3 Dinamica de grup — roluri in grup si situatii dificile in training — Ramona Teodora Pop 3.4 Facilitarea vizuala — Razvan Goga Capitolul IV — Invatarea dupa livrarea trainingului 4.1 Procesul de evaluare a trainingului — Dragos Stoian, Gabriela Hum 4.2 Transferul in practica — Iulia Pop Capitolul V — Posibilitati si perspective in L&D 5.1 Planuri de cariera in domeniul L&D — Andreea Trif 5.2 L&D incotro? — Codruta Burda 5.3 Invatarea virtuala — Sergiu Maxim 5.4 Socul viitorului — Sergiu Maxim 5.5 In loc de concluzii —Cum se pregateste un trainer — Calin Grigorovici
Acorda un calificativ