Culegerea de exercitii a aparut din nevoia de a valorifica teoria, dar si din dorinta de a sprijini efortul profesorilor si al elevilor, deopotriva, pe trei directii principale: antrenament constant pentru evaluarile curente, reusita scolara masurata prin Evaluarea Nationala de la finalul clasei a VIII-a si performanta in cadrul concursurilor si al olimpiadelor specifice disciplinei. Lucrarea, destinata elevilor din clasele a V-a si a VI-a, isi propune sa construiasca o baza temeinica a unor continuturi fundamentale. In conformitate cu programa scolara pentru aceste clase, primele 15 capitole grupeaza seturi de exercitii individuale sau care pornesc de la scurte fragmente de texte din literatura romana si din cea universala, fixand concepte de vocabular si de semantica, fonetica, morfologie, sintaxa si stilistica. De asemenea, volumul cuprinde cate doua teste predictive si sumative pentru fiecare clasa, a V-a, respectiv a VI-a. Exercitiile sunt concepute pe diferite grade de dificultate, fiind foarte diversificate ca modalitate de abordare a problemelor teoretice, de la cerinte de tip grila sau asociere la analize gramaticale si jocuri si pana la corectarea unor greseli de exprimare sau redactarea unor compuneri (narative, descriptive, de tip jurnal sau scrisoare, pornind de la imagini/tablouri/fotografii etc.), cu respectarea unor conditii privind anumite aspecte ale utilizarii limbii romane. In incercarea de a contribui si la dezvoltarea gustului pentru lectura si a abilitatii de lucru cu operele literare, exercitiile pornesc de la texte-suport mai ample, atat literare, cat si nonliterare, apartinand unor autori romani si straini indragiti de elevi.
Scrie parerea ta
Gramatica limbii romane. Exercitii – antrenament si performanta. Clasele V–VI
Ai cumparat produsul Gramatica limbii romane. Exercitii – antrenament si performanta. Clasele V–VI ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Culegerea de exercitii a aparut din nevoia de a valorifica teoria, dar si din dorinta de a sprijini efortul profesorilor si al elevilor, deopotriva, pe trei directii principale: antrenament constant pentru evaluarile curente, reusita scolara masurata prin Evaluarea Nationala de la finalul clasei a VIII-a si performanta in cadrul concursurilor si al olimpiadelor specifice disciplinei. Lucrarea, destinata elevilor din clasele a V-a si a VI-a, isi propune sa construiasca o baza temeinica a unor continuturi fundamentale. In conformitate cu programa scolara pentru aceste clase, primele 15 capitole grupeaza seturi de exercitii individuale sau care pornesc de la scurte fragmente de texte din literatura romana si din cea universala, fixand concepte de vocabular si de semantica, fonetica, morfologie, sintaxa si stilistica. De asemenea, volumul cuprinde cate doua teste predictive si sumative pentru fiecare clasa, a V-a, respectiv a VI-a. Exercitiile sunt concepute pe diferite grade de dificultate, fiind foarte diversificate ca modalitate de abordare a problemelor teoretice, de la cerinte de tip grila sau asociere la analize gramaticale si jocuri si pana la corectarea unor greseli de exprimare sau redactarea unor compuneri (narative, descriptive, de tip jurnal sau scrisoare, pornind de la imagini/tablouri/fotografii etc.), cu respectarea unor conditii privind anumite aspecte ale utilizarii limbii romane. In incercarea de a contribui si la dezvoltarea gustului pentru lectura si a abilitatii de lucru cu operele literare, exercitiile pornesc de la texte-suport mai ample, atat literare, cat si nonliterare, apartinand unor autori romani si straini indragiti de elevi.
Acorda un calificativ