Cele 5 limbaje ale aprecierii la locul de munca

Cod intern: xsales_312543
Producator: Curtea Veche
Vizualizari: 71 / Achizitii: 42
Pret:   31.5 RON

Acest produs este publicat in categoria Librarie la data de 30-09-2023: 11:09 si vandut de Librex. Vanzatorul isi asuma corectitudinea datelor publicate. ( alege finantarea potrivita )

  • Produs cu garantie

  • Livrare direct din stocul fizic al Librex

  • Retur gratuit minim 14 zile de la data achizitiei

La fel ca in viata personala, si la locul de munca dinamica relatiilor interumane are constantele ei, definite de Gary Chapman in celebra sa teorie a celor „cinci limbaje“ . Si la serviciu trebuie sa stim cum sa comunicam si sa intelegem felul in care felul in care se exprima cei de langa noi. Fie ca lucram in acelasi birou cu alti douazeci de colegi sau colaboram de la distanta, prin intermediul internetului, e important pentru ceilalti sa inteleaga exact ce ne dorim de la ei si de la organizatie in ansamblu. Prin exemple concrete si chestionare concepute dupa multi ani de cercetari, autorii acestei carti ne pun la dispozitie nu doar o imagine clara a modelelor fundamentale de comunicare in diverse organizatii, profit si nonprofit, ci si modalitati eficiente prin care sa le aratam superiorilor sau subalternilor ca le apreciem meritele. Intelegerea celor cinci limbaje ale aprecierii la locul de munca a fost esentiala pentru succesul pe care l-am avut in construirea unei echipe puternice si in mentinerea unui mediu de lucru pozitiv. – MICHELLE SUTTER, directoare de vanzari, Holland America Line In majoritatea organizatiilor, cele mai mari probleme apar pentru ca angajatii nu se simt apreciati. Aceasta carte va arata cum sa le rezolvati. – Fired Up! Culture Dupa douazeci de ani in care am instruit lideri de toate nivelurile si am contribuit la specializarea a mii de traineri din intreaga lume, consider ca doua sunt lucrurile care ii fac pe oameni sa dea tot ce au mai bun: sa le recunosti unicitatea si sa le spui ca munca lor conteaza. – AMY RUPPERT, International Coaching Federation
Nota clientilor