De la idee la bani este cea mai cunoscută scriere a lui Napoleon Hill şi, totodată, una dintre cele mai vândute cărţi din toate timpurile. Expunând, în esenţă, 13 paşi spre îmbogăţire, autorul mizează, în primul rând, pe cultivarea unei conştiinţe a banilor, a unei întregi filosofii despre succes şi prosperitate. Volumul de faţă cuprinde atât celebra lucrare De la idee la bani , cât şi un ghid de acţiune, care vine în sprijinul cititorilor cu sfaturi privind atingerea şi menţinerea succesului. Ţineţi în mâini o carte care a făcut legendă şi ale cărei pagini ascund formula prosperităţii materiale şi a împlinirii spirituale, o formulă care, deşi veche, continuă să-şi afirme valabilitatea chiar şi în vremurile noastre moderne. Henry Ford, John D. Rockefeller, Theodore Roosevelt, William Jennings Bryan, Clarence Darrow, Alexander Graham Bell, William Howard Taft sunt numai câţiva dintre oamenii care au cunoscut succesul prin aplicarea principiilor din această carte. Scrisă la imboldul lui Andrew Carnegie, tradusă în nenumărate limbi şi vândută în peste 60 de milioane de exemplare, De la idee la bani a devenit, cu timpul, o lucrare de căpătâi a literaturii motivaţionale. Este o „carte de vizită“ pentru fiecare om care a ajuns pe culmile gloriei după ce a pus în practică sfaturile din paginile ei. De la idee la bani a schimbat destinul multor femei şi bărbaţi din întreaga lume, ajutându-i să devină lideri în domenii dintre cele mai diverse: în afaceri, în guvern sau în organizaţii civice. Napoleon Hill (1883–1970) a fost un celebru autor american de cărţi de literatură motivaţională. A trecut de la jurnalistică la drept, a lucrat pentru Andrew Carnegie şi, evoluând rapid, a ajuns consilier pentru oameni de afaceri, lideri şi preşedinţi, personalităţi precum Woodrow Wilson, Franklin D. Roosevelt, Mahatma Gandhi, Thomas Edison, Henry Ford. Preocupările lui Hill au vizat convingerile personale ale individului şi rolul lor în atingerea succesului. Ca rezultat al cercetărilor întreprinse, în calitate de reporter, şi la imboldul lui Andrew Carnegie, autorul a formulat „filozofia împlinirii“, reluată în multe dintre cărţile sale, cu scopul de a dezvălui calea spre îmbogăţire, formula prin care orice om se poate realiza atât în plan material, cât şi spiritual. Deşi concepute cu mult timp în urmă, ideile lui Napoleon Hill sunt, în continuare, fundamentale pentru domeniul dezvoltării personale. Cea mai celebră lucrare a lui Napoleon Hill, De la idee la bani , este, totodată, una dintre cele mai bine vândute cărţi din toate timpurile. A fost publicată pentru prima dată în martie 1937, în timpul Marii Crize Economice. Primul tiraj, de 5 000 de exemplare, s-a epuizat în numai şase săptămâni. Următoarele 10 000 de exemplare, la fel. Până în 1970, la moartea autorului, cartea se vânduse în 20 de milioane de exemplare. De la idee la bani şi-a păstrat statutul de bestseller chiar şi după 70 de ani de la publicare — după cum a consemnat publicaţia BusinessWeek —, fiind, şi azi, emblematică pentru sectorul literaturii motivaţionale. Alături de acest titlu, la Curtea Veche Publishing au mai apărut, de acelaşi autor, Puterea de convingere (2006), Secretul bogăţiilor (2007), Calea spre succes (2011), Secretul libertăţii (2012) şi Cheia succesului (2012)
Scrie parerea ta
De la idee la bani. Editia a III-a, revizuita
Ai cumparat produsul De la idee la bani. Editia a III-a, revizuita ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
De la idee la bani este cea mai cunoscută scriere a lui Napoleon Hill şi, totodată, una dintre cele mai vândute cărţi din toate timpurile. Expunând, în esenţă, 13 paşi spre îmbogăţire, autorul mizează, în primul rând, pe cultivarea unei conştiinţe a banilor, a unei întregi filosofii despre succes şi prosperitate. Volumul de faţă cuprinde atât celebra lucrare De la idee la bani , cât şi un ghid de acţiune, care vine în sprijinul cititorilor cu sfaturi privind atingerea şi menţinerea succesului. Ţineţi în mâini o carte care a făcut legendă şi ale cărei pagini ascund formula prosperităţii materiale şi a împlinirii spirituale, o formulă care, deşi veche, continuă să-şi afirme valabilitatea chiar şi în vremurile noastre moderne. Henry Ford, John D. Rockefeller, Theodore Roosevelt, William Jennings Bryan, Clarence Darrow, Alexander Graham Bell, William Howard Taft sunt numai câţiva dintre oamenii care au cunoscut succesul prin aplicarea principiilor din această carte. Scrisă la imboldul lui Andrew Carnegie, tradusă în nenumărate limbi şi vândută în peste 60 de milioane de exemplare, De la idee la bani a devenit, cu timpul, o lucrare de căpătâi a literaturii motivaţionale. Este o „carte de vizită“ pentru fiecare om care a ajuns pe culmile gloriei după ce a pus în practică sfaturile din paginile ei. De la idee la bani a schimbat destinul multor femei şi bărbaţi din întreaga lume, ajutându-i să devină lideri în domenii dintre cele mai diverse: în afaceri, în guvern sau în organizaţii civice. Napoleon Hill (1883–1970) a fost un celebru autor american de cărţi de literatură motivaţională. A trecut de la jurnalistică la drept, a lucrat pentru Andrew Carnegie şi, evoluând rapid, a ajuns consilier pentru oameni de afaceri, lideri şi preşedinţi, personalităţi precum Woodrow Wilson, Franklin D. Roosevelt, Mahatma Gandhi, Thomas Edison, Henry Ford. Preocupările lui Hill au vizat convingerile personale ale individului şi rolul lor în atingerea succesului. Ca rezultat al cercetărilor întreprinse, în calitate de reporter, şi la imboldul lui Andrew Carnegie, autorul a formulat „filozofia împlinirii“, reluată în multe dintre cărţile sale, cu scopul de a dezvălui calea spre îmbogăţire, formula prin care orice om se poate realiza atât în plan material, cât şi spiritual. Deşi concepute cu mult timp în urmă, ideile lui Napoleon Hill sunt, în continuare, fundamentale pentru domeniul dezvoltării personale. Cea mai celebră lucrare a lui Napoleon Hill, De la idee la bani , este, totodată, una dintre cele mai bine vândute cărţi din toate timpurile. A fost publicată pentru prima dată în martie 1937, în timpul Marii Crize Economice. Primul tiraj, de 5 000 de exemplare, s-a epuizat în numai şase săptămâni. Următoarele 10 000 de exemplare, la fel. Până în 1970, la moartea autorului, cartea se vânduse în 20 de milioane de exemplare. De la idee la bani şi-a păstrat statutul de bestseller chiar şi după 70 de ani de la publicare — după cum a consemnat publicaţia BusinessWeek —, fiind, şi azi, emblematică pentru sectorul literaturii motivaţionale. Alături de acest titlu, la Curtea Veche Publishing au mai apărut, de acelaşi autor, Puterea de convingere (2006), Secretul bogăţiilor (2007), Calea spre succes (2011), Secretul libertăţii (2012) şi Cheia succesului (2012)
Acorda un calificativ