Si atunci ne-au terminat - Joshua Ferris Si atunci ne-au terminat , romanul de debut al tanarului scriitor american Joshua Ferris , a fost lanssat in 2007 si s-a bucurat de cele mai bune critici: i s-a acordat PEN/Hemingway Award, a ocupat primele locuri in topurile de vanzari din SUA si a fost tradus in douazeci si cinci de limbi. Anul 2001. Explozia internetului face ravagii in companiile americane. Concedierile lovesc o nenumita agentie de publicitate din Chicago, ai carei angajati traiesc sub un asediu psihic cu atat mai stresant, cu cat numarul lor se diminueaza pe zi ce trece. Romanul este scris la persoana intai plural, iar vocea – uneori ironica sau sarcastica, alteori plina de compasiune – a unui „noi” care are imediat priza la cititori capteaza dinamica unei culturi standardizate: cea a cubiculelor corporatiste, cu barfa atotstapanitoare, farsele pe internet si tot mai desele pauze de cafea. Daca la inceput personajele par a alcatui o colectie de „arhetipuri de birou”, pe parcursul romanului, odata cu dezvaluirea dramelor personale, devin credibile si captivante. Ieri Tom Mota, Joe Pope, Janine Gorjanc, Marcia Dwyer sau Benny Shassburger erau copywriteri si designeri de top, azi fie trebuie sa paraseasca agentia, fara sa li se dea nici o explicatie, fie sa continue sa lucreze sub semnul fricii. Cu un umor debordant, Joshua Ferris spune o poveste adevarata despre supravietuire, in care se regasesc tot mai multi cititori.
Scrie parerea ta
Si atunci ne-au terminat
Ai cumparat produsul Si atunci ne-au terminat ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Si atunci ne-au terminat - Joshua Ferris Si atunci ne-au terminat , romanul de debut al tanarului scriitor american Joshua Ferris , a fost lanssat in 2007 si s-a bucurat de cele mai bune critici: i s-a acordat PEN/Hemingway Award, a ocupat primele locuri in topurile de vanzari din SUA si a fost tradus in douazeci si cinci de limbi. Anul 2001. Explozia internetului face ravagii in companiile americane. Concedierile lovesc o nenumita agentie de publicitate din Chicago, ai carei angajati traiesc sub un asediu psihic cu atat mai stresant, cu cat numarul lor se diminueaza pe zi ce trece. Romanul este scris la persoana intai plural, iar vocea – uneori ironica sau sarcastica, alteori plina de compasiune – a unui „noi” care are imediat priza la cititori capteaza dinamica unei culturi standardizate: cea a cubiculelor corporatiste, cu barfa atotstapanitoare, farsele pe internet si tot mai desele pauze de cafea. Daca la inceput personajele par a alcatui o colectie de „arhetipuri de birou”, pe parcursul romanului, odata cu dezvaluirea dramelor personale, devin credibile si captivante. Ieri Tom Mota, Joe Pope, Janine Gorjanc, Marcia Dwyer sau Benny Shassburger erau copywriteri si designeri de top, azi fie trebuie sa paraseasca agentia, fara sa li se dea nici o explicatie, fie sa continue sa lucreze sub semnul fricii. Cu un umor debordant, Joshua Ferris spune o poveste adevarata despre supravietuire, in care se regasesc tot mai multi cititori.
Acorda un calificativ